Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Donkerblauwe kentekenplaat !!
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Ik zou even naar je achterband kijken, die lijkt vierkant, of zie ik het niet goed?
avontuurlijk in de bochten
Reply
Reactie van bezoeker 'Henri Pos', geïmporteerd van het oude forum:

Nee Tom , je ziet het heel goed ! jij hoeft voorlopig niet naar Pearl......hij is inderdaad wat vierkant gesleten, al lijkt het op de foto erger dan het is omdat hij net van de betonnen garagevloer afkwam en door het vele ( schuin )heen en weer duwen is het loopvlak lichtgrijs geworden..... maar dat is niet meer nodig want ik heb een mooie aluminium mover laten maken zodat hij in één beweging dwars achter in de garage staat.(zie foto)
Maar in't voorjaar gaat er een nieuwe onder hoor !!!

Groet Henri.

[img]/import/photos/p38548s.jpg[/img]
Reply
Quote:Nou en?
Dan betaal je toch gewoon die prent?
Zal een paar tientjes kosten, dat is dan kennelijk de prijs die je betaald voor het rijden met een blauwe plaat.
Als je dat er niet voor over hebt, moet je gewoon de officiele ( gele) plaat monteren.

Chris
Ja, was iets van € 65, een paar jaar geleden. Was trouwens geen blauwe plaat, maar de eerste versie van de gele. Ook illegaal.
Reply
Reactie van bezoeker 'john', geïmporteerd van het oude forum:

Henri, heb je nou op die zeer nette fiets van die vieze zilver gespoten bochten ?
effe voor 200 euro nieuwe erop en je heb hem af!
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Nou en?
Dan betaal je toch gewoon die prent?
Zal een paar tientjes kosten, dat is dan kennelijk de prijs die je betaald voor het rijden met een blauwe plaat.
Als je dat er niet voor over hebt, moet je gewoon de officiele ( gele) plaat monteren.

Chris
Ja, was iets van € 65, een paar jaar geleden. Was trouwens geen blauwe plaat, maar de eerste versie van de gele. Ook illegaal.</blockquote>Dat begrijp ik niet.
Wat was/is er illegaal aan de eerste gele platen?
Geen Eu/land kenmerk?

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

sinds 2000 hebben we inderdaad de iets kleinere gele plaat met de nieuwe cijfers en letter en dat blauwe vlakje erin. die werd toen verplicht.

net klassiek blauwe plaat besteld voor mijn huidige dnepr uit 93. staat beter.

Peter v Oossanen
Reply
Beste John,

Ben het met je eens dat die bochten niet zo'n mooie uitstraling hebben maar soms is het kiezen of delen...... De bochten zijn nog keihard en waren alleen maar lelijk om te zien, dus heb ik voor deze optie gekozen.
Als ik je nu vertel dat ik ook nog een dikke 1976 Mercedes S klasse heb een schat van een vrouw en twee schatten van studerende kids en ook nog een mooi huis maar tegelijkertijd ook nog jan modaal ben dan snap je misschien mijn keuze voor een bussie hittebestendig zilver......

Groet Henri.

[img]/import/photos/p38554s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'John', geïmporteerd van het oude forum:

Dat snap ik, dat doe je leuk, mooie auto's zijn dat. Redelijk harde bodem, want ze willen goed roesten soms.

John
Reply
Ik heb net mijn gele plaat verwijderd en de blauwe in ere hersteld op mijn 79 R100RT.
Voor alle zekerheid gele plaat met bevestiging in de koffer. Kijken of er iets geks gebeurt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

Huidige r45 is van 79 en heeft er ook een, ik wordt ´dagelijks´ omver gereden omdat auto´s geen voorrang verlenen en ik zie autos met ijsaanslag op de ramen rond rijden, slechte verlichting enz. Wel triest dat de door ons betaalde agenten een bekeuring schrijven voor een foute plaat ipv voor iets dat veiligheid van anderen verminderd.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)