Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verbruik R80RT 1982 ?
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:

Volle tank niet op de zijkant leggen , de benzinedop dicht niet volledig af. ( ontluchting )
Zeefjes die bovenop de kraantjes zitten willen bij demontage van de kranen nog wel eens achterblijven in de tank waardoor het lijkt of je ze niet hebt.

Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Kranen blijven gewoon aan de tank, je moet alleen de onderste moer loshalen. dan komt de slangtule los en een klein filter daarboven. Benzine blijft dus gewoon in de tank.
Reply
Beste meedenkers,

Ga volgende week wel even kijken , heb ondertussen de twee kurken pakkingen voor de vlotterbakken binnen , dus als ik die ga vervangen dan kijk ik meteen even achter de slangtule om te zien of daar een filtertje achter zit......ik wil eigenlijk ook niet te veel aan de hand halen want alles werkt naar behoren en hij loopt als een trein !!

Groeten Henri.
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb die koperen gaasjes op de kraantjes weggelaten en losse filters in de benzineslang(en)geplaatst. Kun je wat zien ook
Reply
Quote:Ik heb die koperen gaasjes op de kraantjes weggelaten en losse filters in de benzineslang(en)geplaatst. Kun je wat zien ook
Hallo Marcel,

Die koperen gaasjes zitten "boven" de kranen om de ergste troep uit de kranen te houden (slijtage lekkage en verstopping ervan)

Bep
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)