Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bing constant vacuum carburator R100RT - '92 mengselstelschroef afstellen - schokkende motorfiets.
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Het is bij veel 2-kleppers nodig die cv carbs grondig te reinigen en te voorzien van nieuwe afdichtingen. Ik doe het standaard... Zorg dat je goed spul gebruikt, ik heb via de sponsor van deze site ooit slechte o-ringen gekregen, na reclame geen reactie. O-ringen voor je carb: naar de boxer-toko!!! Watch out! self destructive message!
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Lei,

Dat ben ik niet met je eens, ik heb meer dan 100.000 km met verschillende boxers gereden en nooit problemen gehad met Carb afdichtingen, Na 100 dKM 1 maal Carbs gereinigd, afdichtingen vervangen en dat is het.
Er beweegt niets rond die rubbers en afdichtingen, 1 x per 10.000km de sproeiers even schoonmaken en rijden.
En wat betreft de leverancier , Ik denk dat die dezelfde spullen leveren en als je klachten hebt moet je de leverancier benaderen. niet hier .
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo Lei,

Dat ben ik niet met je eens, ik heb meer dan 100.000 km met verschillende boxers gereden en nooit problemen gehad met Carb afdichtingen, Na 100 dKM 1 maal Carbs gereinigd, afdichtingen vervangen en dat is het.
Er beweegt niets rond die rubbers en afdichtingen, 1 x per 10.000km de sproeiers even schoonmaken en rijden.
En wat betreft de leverancier , Ik denk dat die dezelfde spullen leveren en als je klachten hebt moet je de leverancier benaderen. niet hier .
Er is een degelijk verschil in o-ring materialen. Als er veel stilstand is geweest is dat funest voor afdichtingen en ben je aan de beurt en: er beweegt niets? Wat dacht je van de gasklepas of de startcarb (choke) asjes? Veel voorkomend probleem is het meezuigen van chokedekselpakkinkjes en de o-ringen van de sproeiers kun je ook maar beter op voorraad hebben bij een schoonmaak. Ik bedoel maar! Nogmaals: bij een fiets welke dagelijks in gebruik is (liefst stukken>15kM) zul je bijna geen problemen ondervinden! Met de groeten.
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

idd, vergeet de oring om de mengselschroef niet!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)