Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toerenteller BMW R60/6
Dames en heren,

mijn toerenteller is defect waarbij tevens de naald (aanwijzer oranje van kleur) is afgebroken doordat deze doordraaide.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan laten repareren danwel een gereviseerde kan krijgen?

Groeten,

F Lambooy
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Misschien CASU in Utrecht? Ik weet dat er een tent in Utrecht zit die kilometertellers repareert, ik weet niet of zij dat zijn, en of ze ook toerentellers doen. Voor eventuele vervanging zou ik op Marktplaats ofzo kijken, of eventueel eBay (vooral de Duitse zal wel het e.e.a. hebben).
Reply
Casu-utrecht in Nieuwegein is hoofddealer van Motometer, het fabricaat van de meters op BMW.

Zij hebben alles op voorraad en er is een grote kans dat dat ter plekke gerepareerd wordt. Ze zijn alleen niet de goedkoopste.
Reply
Heren,

hartelijk dank. Ik heb inmiddels met deze club contact opgenomen. Helaas vrij kostbaar zo ongeveer tussen de 150-300 euro........je staat eigenlijk met je rug tegn de muur maar hopelijk hoeven we het dan ook de komende 100000km niet meer te doen. Morgen brengen en vrijdag hebben we de prijsopgave.

Groeten,

F. Lambooy
Reply
Reactie van bezoeker 'rob', geïmporteerd van het oude forum:

beste heer Lambooij,

hebt u al geken wat een nieuwe kost? Volgens mij nauwelijks meer dan reparatie.

Groet, Rob
Reply
Heren,

Nog een late reactie. Casu heeft de toerenteller gerepareerd, snelheidsmeter schoongemaakt en bij naalden opnieuw gekleurd. Kosten? Ongeveer € 100,00. Klasse bedrijf, tevens de snelheidsafwijking van ruim 10km naar beneden laten afstellen.

Nog bedankt voor de tip.

Groeten,

Frank
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)