Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
o-ring Bing CV carburateurs
Ik heb een revisiesetje voor de carburaters maar in het werkplaatshandboek staat alleen de omschrijving O-ring.
Heeft iemand misschien een lijstje met maten van de ringen en gelijk de uitleg met welke maat er op welke plek moet?
Alvast bedankt
Gr Willem
Reply
Hier http://www.bingpower.de/shared/images/da...type64.pdf staat de uitleg en tekening van de carburateur.

Pieter
Reply
Pieter bedankt maar ook hier net als in het werkplaatshandboek worden er geen afmetingen vermeld van de o-ringen.

gr Willem
Reply
Ik heb ze uit elkaar gehaald en dan kom je vanzelf de ringen tegen.
En wijst het zich vanzelf.
Wel een voor een onder handen nemen.

Pieter
Reply
Quote:Ik heb ze uit elkaar gehaald en dan kom je vanzelf de ringen tegen.
En wijst het zich vanzelf.
Wel een voor een onder handen nemen.

Pieter
En maak foto's als je het niet vertrouwd
Reply
Ok Pieter nogmaals dank,
het in elkaar zetten is ook niet het probleem maar in het revisiesetje wat ik gekocht had zat naar mijn bescheiden mening een verkeerde O-ring,ik had geen zin om te gaan zeuren over een ding van een paar centen en ben naar de plaatselijke o-ringen leverancier geweest,hij vroeg mij om de maat.
Ik heb nu van alle maten extra gekocht dus ik red mij wel,maar ik ben dan weer zo'n eikel die eigenlijk dan toch wil weten welke maat dat is en of ik misschien niet iets fout heb gedaan.
Je kent het wel:vertrouwen is goed/controleren is beter!!!
Het afstellen lijkt mij een veel lastigere klus dan het verwisselen van de ringen,het is de eerste keer dat ik het doe,we zien wel.
gr willem
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)