Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
elektronische ontsteking
Reactie van bezoeker 'W. Smids', geïmporteerd van het oude forum:

bmw gekocht met verrotte kabelboom, blijkt ook nog eens dat de ontstekings module niet is aangesloten, Waarschijnlijk een module van Boyer, Heeft iemand een aansluitschema hiervan, 3 zwarte draden een oranje/rood en een groene, in serie geschakelde spoeltjes.
Reply
ho,W.SMIDS. is het een BMW auto of een BMW motor fiets.! m.a.w hier kunnen we NIKS mee, snap je.
ff type-model-bj-jaar. in dien mogelijk , info.foto's !!
gr.marien.
Reply

Quote:bmw gekocht met verrotte kabelboom, blijkt ook nog eens dat de ontstekings module niet is aangesloten, Waarschijnlijk een module van Boyer, Heeft iemand een aansluitschema hiervan, 3 zwarte draden een oranje/rood en een groene, in serie geschakelde spoeltjes.
Het is een BMW r100/7 bwjr 1977?? Die ontsteking is later toegevoegd. Het betreft waarschijnlijk een Boyer met elektronische vervroeging.Het is een zwart kastje van 5 bij 3 ongeveer 2 cm dik. Het vreemde is dat de spoeltjes van de pulsgever in serie geschakeld zijn over de massa.
Reply
Is een mark3 ontsteking even in google boyer zoeken en je hebt alle instructies.

http://www.boyerbransden.com/

Pieter

Reply

Dit klopt wel, maar ik heb een black box en de gegevens van die box staan niet meer op de site. Dus diegene die nog een black box hebben zend mij dan even het aansluitschema, 3 zwarte draden een oranje en een groene draad. schema staat op de box. Wie helpt me?
Reply
Reactie van bezoeker 'Mart', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi,

Hierbij de instrukties + troubleshooting.
Zoals je ziet werd deze destijds door de hobbyist geleverd.

De boyer is erg betrouwbaar mits je maar geen kortsluiting maakt of bobines gebruikt met te lage weerstand.
Hij is ontworpen voor de standaard bobines.

zie ook mail 2 + 3
Groeten,

Mart

[img]/import/photos/p37649s.jpg[/img]
Reply

Pagina 2 Boyer instrukties

[img]/import/photos/p37650s.jpg[/img]
Reply

Pagina 3

Boyer trouble shooting
Reply
Reactie van bezoeker 'W.Smids', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt hier kan ik wat mee, heel erg gaaf.Toch nog een maar want het aansluitschema op quote 2 is niet te ontcijferen,misschien rechtstreeks doormailen.Mart nogmaals bedankt.
Reply

Hoi,

Wat is je E-mail adres?
(de hobbyist site heeft idd het plaatje kleiner gemaakt en daardoor niet meer leesbaar.

Groeten,

Mart
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)