Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klepstoterstang krom.
Hopelijk is het weer snel gemaakt, en het probleem gevonden Ruud.
Het zadel ziet er erg netjes uit op de foto, maar hij lijkt nog vrij groot voor een 1 pers.

Zijn jou trommels trouwens origineel zo gepolijst?
Reply
Trommels zijn niet gepolijst, zijn RVS afdekplaten, is standaard op de streep 5.

Zadel is toch echt 1-persoons.

[img]/import/photos/p37333s.jpg[/img]
Reply
Zadel ziet er mooi uit, op Hyves ook je foto's al bekeken.
Reply
Loopt weer, cilinderkop er af gehad, gelukkig geen schade,niet aan de kleppen, niet aan de zuiger, alles werkt en ziet er goed uit, ik gooi het zelf dit keer toch op oververhitting tijdens het stationair afstellen.

[img]/import/photos/p37344s.jpg[/img]
Reply
cilinder:

[img]/import/photos/p37345s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan', geïmporteerd van het oude forum:

ik vraag me eigenlijk wel af hoe dat zit met die voorrem?
de motor heeft toch behoorlijk wat meer vermogen gekregen en dan lijkt me die standaard naaf (200mm) wat aan de kleine kant. of zie ik dat verkeerd?
Reply
Zie je wel goed denk ik, heb er ook het liefst een four leading remsysteem op, een Grimeca of zoiets, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat, spul zit zo'n beetje rond de 350-400 Euro, dan moet die nog gespaakt worden, as aangepast, und so weiter.
Is iets voor de toekomst, staat wel op mijn verlanglijstje.
Reply
Reactie van bezoeker 'PATRICK', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Zie je wel goed denk ik, heb er ook het liefst een four leading remsysteem op, een Grimeca of zoiets, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat, spul zit zo'n beetje rond de 350-400 Euro, dan moet die nog gespaakt worden, as aangepast, und so weiter.
Is iets voor de toekomst, staat wel op mijn verlanglijstje.
Bij mij komt er ook een Grimeca 230mm met 4 remschoenen op aan de voorkant Ruud.,
Ik klaat het bij FTR doen en dan komt dat op 750 euro en dat is incl het wiel met spaken.

Vind ik niet teveel geld voor zo,n mooi stukje techniek en remkracht.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)