06-28-2010, 03:11 PM
Reactie van bezoeker 'W Ouwelaar', geïmporteerd van het oude forum:
Beter niet meer reageren op janmetdekorteachternaam die liefhebbers van BMW alleen maar tegen elkaar op wil zetten.
Zeiktopics openen op jappefora kan ik ook, beetje naar de bekende weg vragen, en hopen dat er mensen in tuinen ?
Maar als het op rijden aan komt, bijv een weekendje weg met 1000 km op een 90S uit 1975, dan is dat zoals afgelopen weekend GEEN probleem.
En JA mijn tijdklokje staat al jaren stil als enige mankement na 35 jaar,
en NEE, ik ben GEEN oude jappen uit de jaren '70 tegen gekomen !!!!
Dus met die kwaliteit zit het wel snor bij BMW :-)
[img]/import/photos/p37118s.jpg[/img]
Quote:Mensen,De spijker op zijn kop !
Reageer toch niet op mensen zoals Jan, de topic starter.
Wij weten met zijn allen dat elke motor zijn voor en tegens heeft.
De intentie van het starten van dit soort bijdragen is alleen maar het uitlokken van reacties, zoals ook nu gebeurd.
Laat je niet verleiden om op dit soort bijdragen te reageren, voor je het weet wordt het een Forum zoals http://www.motorforum.nl/ (waar Jan waarschijnlijk vandaan komt omdat ook daar dit soort geluiden zijn te horen), een Forum met alleen maar nutteloos geklets.
Beter niet meer reageren op janmetdekorteachternaam die liefhebbers van BMW alleen maar tegen elkaar op wil zetten.
Zeiktopics openen op jappefora kan ik ook, beetje naar de bekende weg vragen, en hopen dat er mensen in tuinen ?
Maar als het op rijden aan komt, bijv een weekendje weg met 1000 km op een 90S uit 1975, dan is dat zoals afgelopen weekend GEEN probleem.
En JA mijn tijdklokje staat al jaren stil als enige mankement na 35 jaar,
en NEE, ik ben GEEN oude jappen uit de jaren '70 tegen gekomen !!!!
Dus met die kwaliteit zit het wel snor bij BMW :-)
[img]/import/photos/p37118s.jpg[/img]