Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
caferacer bouwen
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Is dat de Beck's BMW? Jarno of Boy?
Reply

Rudy wat mij betreft: ga door met berichten over je motorische bezigheden!
Reply
De BMW op het filmpje was volgens mij een Duitse deelnemer, maar denk dat de Beck's BMW ook wel aanwezig was.
Heb dit niet allemaal goed kunnen volgen ivm het maken van beeldmateriaal, weet alleen wel dat die snelle BMW erg veel toeren draaide, een perfect geluid produceerde en als de brandweer ging.
Zag ook nog een opa rijden op een zwarte BMW, zag er niet echt race-achtig uit, maar wel leuk dat dit mee rijd.

Enne Toontje: mooi verwoord.
Reply

Dat is de r50s met swingarm voorvork denk ik, die heb ik in Tubbergen mee zien rijden met de 500cc. Was best link, omdat de rest veel harder ging.
Reply
Opa:

[img]/import/photos/p37666s.jpg[/img]
Reply
Opa dat was Paul Kuijkhoven uit Fochtelo

Hier op een plaotje van mij

[img]/import/photos/p37667s.jpg[/img]
Reply
Quote:De BMW op het filmpje was volgens mij een Duitse deelnemer, maar denk dat de Beck's BMW ook wel aanwezig was.
Heb dit niet allemaal goed kunnen volgen ivm het maken van beeldmateriaal, weet alleen wel dat die snelle BMW erg veel toeren draaide, een perfect geluid produceerde en als de brandweer ging.
Zag ook nog een opa rijden op een zwarte BMW, zag er niet echt race-achtig uit, maar wel leuk dat dit mee rijd.

Enne Toontje: mooi verwoord.
Beck's niet gezien

Denk dat Rudy deze bedoelde " Horst Bunning " uit Bovenau.
IK weet ze ook allemaal niet maar het prgramma boekje biedt dan soms uitkomst

[img]/import/photos/p37668s.jpg[/img]
Reply
Klopt, die laatste BMW liep als de brandweer. Toeschouwer links op de foto Harm Hoving, kom je ook overal tegen.Beetje wazig op deze foto,maar wel herkenbaar.
Reply
Vind nog een filmpje, komt mijn favoriete BMW 2x langs, ook wat zijspangeweld,gillende 2 takten en het hoogtoerige geluid van de Honda's.
Kortom: inspiratie genoeg om ook in een caferacer te verwerken.

http://www.youtube.com/watch?v=5olII5s-X3c
Reply
Quote:Volgende filmpje heeft eigenlijk niets met caferacers te maken, wel met racen en er deden BMW's mee, waarvan 1 zeer snelle, zit zo'n beetje aan het eind van het filmpje, rond de 13 minuten,daar waar de camera mee draait met de motorfiets.
Ook dit is Drenthe, de inwoners van Eext vinden het allemaal prachtig, mooie provincie, kan erg veel hier.

http://www.youtube.com/watch?v=Na7ELm53zs4
Ah en ik zie dat uw mijn ook gefilmd hebt aan het begin van het filmpje bij 38 sec sta ik tussen de startende motoren en doe effe later een stappie terug 52 sec,

Weet jij wat voor masjien die 2 takt met zijspan was. Vloeistof gekoeld geval 3 cilinder tweetakt, vloog ook nog ff uit de bocht.

[img]/import/photos/p37672s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)