06-10-2010, 09:45 AM
Reactie van bezoeker 'Martien', geïmporteerd van het oude forum:
Voor het stationair toerental is dan meestal de luchtregelschroef te ver { rijk mengsel } ingedraaid,geeft dan ook verschil in geluid l. en r.
Deze ongelijkheid links en rechts heeft invloed op het mengsel tot 1/3 gasschuif opening.
Misschien kom je hier iets verder mee.
Quote:Beste,Ploffen bij afsluiten gas ; gasschuif staat te ver open met de stationair afstelschroef.
BMW R60-6 gereviseerd. Jedoch het vermoeden bestaat dat de ontsteking verloopt. Dit uit zich doordat alleen de linkeruitlaat prutteld bij het loslaten van het gas. Kan het zijn dat als de ontsteking niet goed staat alleen de linkercilinder pingelt bij half gas geven en dat tussen de 3000 en 3500 toeren ?
Graag uw reactie.
Groeten,
Frank
Voor het stationair toerental is dan meestal de luchtregelschroef te ver { rijk mengsel } ingedraaid,geeft dan ook verschil in geluid l. en r.
Deze ongelijkheid links en rechts heeft invloed op het mengsel tot 1/3 gasschuif opening.
Misschien kom je hier iets verder mee.