06-06-2010, 09:49 PM
Oké Frank ,ik heb schijnbaaar niet goed gelezen.
Als je er zeker van bent dat je hele inlaat traject potdicht is ,eventueel gecontroleerd door met remmenreiniger op de aansluitingen te sproeien ,dan zou ik als eerste inderdaad proberen de uitlaat goed dicht te krijgen ,ik heb eens ergens gelezen dat dit inderdaad invloed op het mengsel heeft.
En als het verschijnsel blijft ,dan inderdaad de carburateurs onder handen nemen.
Afhankelijk van de staat van de carburateurs zou ik naast een goede reiniging zoveel mogenlijk wat maar versleten of verouderd kan zijn vernieuwen als je toch bezig bent.
Dus eventueel alle sproeiers en afdichtingen de vlotters en membranen ,de terugtrek veren ,en de gaskabels.
Je bet dan voor een paar tientjes voor lange tijd verzekerd van goed werkende gasfabrieken.
Tips voor het afstellen van de carburateurs vind je op m'n website.
Veel succes Frank, 't zonnetje schijnt.
Bep
Als je er zeker van bent dat je hele inlaat traject potdicht is ,eventueel gecontroleerd door met remmenreiniger op de aansluitingen te sproeien ,dan zou ik als eerste inderdaad proberen de uitlaat goed dicht te krijgen ,ik heb eens ergens gelezen dat dit inderdaad invloed op het mengsel heeft.
En als het verschijnsel blijft ,dan inderdaad de carburateurs onder handen nemen.
Afhankelijk van de staat van de carburateurs zou ik naast een goede reiniging zoveel mogenlijk wat maar versleten of verouderd kan zijn vernieuwen als je toch bezig bent.
Dus eventueel alle sproeiers en afdichtingen de vlotters en membranen ,de terugtrek veren ,en de gaskabels.
Je bet dan voor een paar tientjes voor lange tijd verzekerd van goed werkende gasfabrieken.
Tips voor het afstellen van de carburateurs vind je op m'n website.
Veel succes Frank, 't zonnetje schijnt.
Bep