Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r60/5 beginner zoekt kennis
Probeer eens te vragen bij die motorzaak om de hoek of dat je daar, eventueel tegen brughuur, zelf mag werken aan je motor. Sommige bedrijven laten dat toe.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:bedankt voor de reacties,
Ik moet 3,5 week wachten totdat ze de reparaties kunnen uitvoeren. het is er erg druk. Via kennissen had ik gehoord dat Motorhuis Jordaan veel verstand hadden van oude BMW's, lijken mij aardige en vakkundige mensen en het is bij mij om de hoek. Ik ben ook bij Motor Dick langsgeweest, maar kreeg de indruk dat ze niet zo'n zin hadden mij te helpen.
Ik ga zeker een werkplaatshandboek kopen, maar ik woon in een klein huisje in de jordaan dus heb alleen op straat (stoep) de mogelijkheid iets te repareren en heb nauwelijks gereedschap. Het is natuurlijk zo dat je beter zelf je reparaties/onderhoud doet, maar als je begint met je eerste motor en geen ervaring hebt met motoren, dan draai je niet zomaar even iets essecieels als een cardan los. (Geef mij een computer en ik haal hem helemaal uit elkaar en zet m weer in elkaar, inclusief tuning van hard en software, daar heb ik zeker 15 jaar ervaring mee) Ik hoop dat ik bij de reparatie mee mag kijken, want ik wil het wel graag zien hoe ze het doen. Dit forum is zeer informatief, interessant en handig, maar hoe een reparatie precies moet is mij vaak niet duidelijk. Ik ben benieuwd hoe zo'n werkplaatshandboek er uit ziet, of je niet veel voorkennis nodig hebt.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik zal hier zeer zeker regelmatig een kijkje nemen op dit forum.

Oskar
mail me
tono_vader2hotmail.com zet in plaats van de 2 een @
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)