Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie last er nou een vervroeger vast
en passant is inderdaad de enige die dt niet doet...... ( o nee toch niet! )

waar een mens zich toch al niet druk over kan maken. Durf dingen los te laten he.

gr Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Kees,

En als ik "Piet" invul terwijl ik Karel heet, is dat dan valsheid in geschrifte ??
Maar dat zie je dan niet,
Als je geen zinnege technische bijdrage kunt leveren, ga dan ergens anders domme opmerkingen schrijven.
Reply
Quote:Het punt is, bij sommige fora staat vul in; nickname, dan verzin je dus een grappige naam, hier staat naam. moet ik dat verder nog uitleggen ?

Kees
en als de tomtom zegt sla NU links af dan doe je dat ook..... ik weet niet of je een ambtenaar bent maar je zult waarschijnlijk een goede zijn of worden dan!

nu wil ik er niks meer over zeggen want de topic starter heeft niks aan deze discussie...
Reply
Ik heb Passant laatst ontmoet en kan iedereen verzekeren het is gewoon een aardige man.

Pieter
Reply
Reactie van bezoeker 'kees', geïmporteerd van het oude forum:

Eh, jongens, moet IK nu ook m'n naam veranderen?
Ik heet namelijk ook kees. (Niet te verwarren dus met Kees).
En om het nog ingewikkelder te maken weet ik dat er minstens nog 1 kees is
die z'n naam ook zo spelt.

Ideetje: verzin een nieuwe naam voor me.
Moet natuurlijk wel een leuke zijn.

Zoiets als "Piet Vliegwiel" ofzo? Smile

Groetjes, kees.
Reply
Quote:Het punt is, bij sommige fora staat vul in; nickname, dan verzin je dus een grappige naam, hier staat naam. moet ik dat verder nog uitleggen ?

Kees
Ik werk met mensen met een verstandelijke handicap en er zijn mensen bij die een stoornis hebben in het autistisch spectrum, die nemen alles ook heel letterlijk, wat er gezegd wordt en wat er staat.
Natuurlijk kunnen dat soort mensen ook een forum bezoeken en dan in de war raken als er niet gebeurd wat er staat.
kan alleen maar zeggen niet doen, rustig blijven, door gaan met ademen en als er echt nood aan de man komt , bv ambulance is nodig 112 bellen.
Reply
Reactie van bezoeker 'John ', geïmporteerd van het oude forum:

Passant, als je andere reageerders met dat soort mensen gaat vergelijken ga je de fout in.

Passant is raar en blijft raar, dus gebruik je eigen naam !!!!!!!
John Veen
Reply
Quote:Passant, als je andere reageerders met dat soort mensen gaat vergelijken ga je de fout in.

Passant is raar en blijft raar, dus gebruik je eigen naam !!!!!!!
John Veen
John,

ik vergelijk gedrag wat mensen vertonen, geen mensen.

Waarbij deze discussie voor mij gesloten is
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)