Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kofferrek r75/7
Reactie van bezoeker 'T.Feller', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb voor mijn R75/7 2 Hepco koffers gekocht. Zijn uiterlijk gelijk aan de oude Krausers. Alleen de bevestiging aan de achterzijde is anders. Bij deze koffers zit een soort haak welke om een ronde buis moet grijpen, hiermee kan hij ook op slot.
Kan ik nu toch een krauserrek kopen???? Of moet het een special Hepco en Becker rek worden???

Wie heeft het antwoord.

Mvr. Tom Feller
Reply
Quote:Ik heb voor mijn R75/7 2 Hepco koffers gekocht. Zijn uiterlijk gelijk aan de oude Krausers. Alleen de bevestiging aan de achterzijde is anders. Bij deze koffers zit een soort haak welke om een ronde buis moet grijpen, hiermee kan hij ook op slot.
Kan ik nu toch een krauserrek kopen???? Of moet het een special Hepco en Becker rek worden???

Wie heeft het antwoord.

Mvr. Tom Feller
Ik ken de Hepcokoffers niet, maar bij het krauserrek zit de sleufplaat met twee boutjes vast op het rek. Makkelijk te verwijderen dus. Op mijn motor heb ik een krausserrek zonder de sleufplaat en daarop passen de modernere BMW-koffers die ook met zo'n haak om de ronde buis worden vastgezet.
Reply

Quote:<blockquote>Ik heb voor mijn R75/7 2 Hepco koffers gekocht. Zijn uiterlijk gelijk aan de oude Krausers. Alleen de bevestiging aan de achterzijde is anders. Bij deze koffers zit een soort haak welke om een ronde buis moet grijpen, hiermee kan hij ook op slot.

Wie heeft het antwoord.

Mvr. Tom Feller
Ik ken de Hepcokoffers niet, maar bij het krauserrek zit de sleufplaat met twee boutjes vast op het rek. Makkelijk te verwijderen dus. Op mijn motor heb ik een krausserrek zonder de sleufplaat en daarop passen de modernere BMW-koffers die ook met zo'n haak om de ronde buis worden vastgezet.</blockquote>Hoi Arno.

Dank je wel voor je reaktie. Ik kan dus als ik het goed begrijp een Krauserrek kopen en dan het slot plaatje eraf schroeven. Dan zouden mijn koffers moeten passen. Hepco en Becker koffers zijn precies gelijk met de oude uitvoering van de Krausers.
Reply
Je moet volgens mij ook nog een hulpstukje kopen en dat op het krauser rek schroeven.
Kijk eens op de site van hebco becker ze zijn niet zo duur .
De sponsor heeft ze denk ik ook wel.

Pieter
Reply
Quote:<blockquote>Ik heb voor mijn R75/7 2 Hepco koffers gekocht. Zijn uiterlijk gelijk aan de oude Krausers. Alleen de bevestiging aan de achterzijde is anders. Bij deze koffers zit een soort haak welke om een ronde buis moet grijpen, hiermee kan hij ook op slot.

Wie heeft het antwoord.

Mvr. Tom Feller
Ik ken de Hepcokoffers niet, maar bij het krauserrek zit de sleufplaat met twee boutjes vast op het rek. Makkelijk te verwijderen dus. Op mijn motor heb ik een krausserrek zonder de sleufplaat en daarop passen de modernere BMW-koffers die ook met zo'n haak om de ronde buis worden vastgezet.</blockquote>Het rek zonder slotplaat.

[img]/import/photos/p35489s.jpg[/img]
Reply
Quote:<blockquote><blockquote>Ik heb voor mijn R75/7 2 Hepco koffers gekocht. Zijn uiterlijk gelijk aan de oude Krausers. Alleen de bevestiging aan de achterzijde is anders. Bij deze koffers zit een soort haak welke om een ronde buis moet grijpen, hiermee kan hij ook op slot.

Wie heeft het antwoord.

Mvr. Tom Feller
Ik ken de Hepcokoffers niet, maar bij het krauserrek zit de sleufplaat met twee boutjes vast op het rek. Makkelijk te verwijderen dus. Op mijn motor heb ik een krausserrek zonder de sleufplaat en daarop passen de modernere BMW-koffers die ook met zo'n haak om de ronde buis worden vastgezet.</blockquote>Hoi Arno.

Dank je wel voor je reaktie. Ik kan dus als ik het goed begrijp een Krauserrek kopen en dan het slot plaatje eraf schroeven. Dan zouden mijn koffers moeten passen. Hepco en Becker koffers zijn precies gelijk met de oude uitvoering van de Krausers.</blockquote>en de haak van de BMW-koffer

[img]/import/photos/p35490s.jpg[/img]
Reply

Allen bedankt voor jullie antwoord en de duidelijke foto's.

M.vr.gr. Tom
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)