Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ervaringen polyster bij repareren bodemplaat buddyseat?
Reactie van bezoeker 'Maarten ', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, mijn buddyseat begon er steeds slechter uit te zien dus heb ik hem naar gedemonteerd om op te knappen. De bodemplaat is op onderdelen doorgerot (gaatjes) maar te dun om te lassen. Door dit hiite zou er waarschijnlijk weinig overblijven is me verteld. Mijn enige oplossing lijkt dus versterken van de bodemplaat aan de binnenkant met polyster matten. Heeft iemand daar ervaring mee? Het schijnt dat metaal en polyster niet echt lekker op elkaar reageren is dat waar? Nu kan ik wel een andere buddy kopen maar dit is een leren Giuliari buddy. Een van weinigen waar ik na een dag rijden nog steeds geen pijn in mijn achterste heb. Dus ik wil hem redden. Iemand ook een idee waar ik een hoes kan krijgen?
Reply
Maarten

Zelf zou ik niet voor kusnstof kiezen maar met plaatjes metaal repareren wegknippen tot je weer voldoende "vlees"hebt en dan in vorm gemaakte plaat (jes) inlassen.

als je het toch met kunstof wilt doen kun je beter epoxy als polyester gebruiken.
Met polyester verdwijnt er een component tijdens uitharden (styreen) en bij epoxy niet. Epoxy blijft flexibeler, is sterker en hecht ook beter als polyester.
Reply
Reactie van bezoeker 'Wil', geïmporteerd van het oude forum:

Voor reparatie kun je eventueel nformeren bij buddyfashion.nl
Verder vervanging van de bekleding veel losse seatbekleding bij motorworks.co.uk en motorbins.co.uk
Reply
Reactie van bezoeker 'PeterH', geïmporteerd van het oude forum:

De sponser heeft imitatie Giuliari seats, is het een idee om daar de bekleding af te halen en het originele spul op die bodemplaat te zetten?

Vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Reactie van bezoeker 'Wil', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Voor reparatie kun je eventueel nformeren bij buddyfashion.nl
Verder vervanging van de bekleding veel losse seatbekleding bij motorworks.co.uk en motorbins.co.uk
Sorry foutje
Het is motobins en niet motorbins
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)