Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klepdeksel R100RT
Quote:Het is een standaard kleppendeksel van de latere 2-kleps modellen. De pakking is hetzelfde als van de wat oudere (rondere) uitvoering.

Jaap.
Dan ga ik de pakking eraf halen, welk risico loop ik, als deze scheurt, kan ik dan niet meer rijden?? Hij zit aan 1 kant vast geplakt.
Reply
eerst een paar nieuwe bestellen/ophalen dan verwijderen/schoonmaken en dan de nieuwe dr op. Kost echt niet veel.
Reply
Quote:<blockquote>krauser is opvallend afwijkend, hoger, deze is de standaard, wel effe je benzine slang vervangen, ziten scheurtjes in

J.
Wat knap gezien! :-(

Chris</blockquote>de bocht is eigenlijk te klein, slang is pas 4 jaar oud. Bedankt voor de tip
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert

[img]/import/photos/p34723s.jpg[/img]
Reply
Quote:Kijk dit is een krauser met KK (KrauserKop)
Dat ziet er snel uit...
Reply
Quote:Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert
bedankt, Bert, dit ga ik even opslaan
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert
bedankt, Bert, dit ga ik even opslaan</blockquote>Ik heb twee foto's van de echte R100RT in mijn map bij deze de laatste, veel plezier er mee.

[img]/import/photos/p34730s.jpg[/img]
Reply
Quote:<blockquote><blockquote>Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert
bedankt, Bert, dit ga ik even opslaan</blockquote>Ik heb twee foto's van de echte R100RT in mijn map bij deze de laatste, veel plezier er mee. </blockquote>zo ziet ie er nu uit

[img]/import/photos/p34733s.jpg[/img]
Reply
Quote:<blockquote>Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert
bedankt, Bert, dit ga ik even opslaan</blockquote>hier een foto aan de linkerkant
Reply
Quote:<blockquote><blockquote>Wellicht maakt deze foto het extra duidelijk, standaard kleppendeksel.

groet Bert
bedankt, Bert, dit ga ik even opslaan</blockquote>hier een foto aan de linkerkant</blockquote>hier een foto aan de linkerkant
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)