Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoske dempers
Reactie van bezoeker 'Koos', geïmporteerd van het oude forum:

Wie heeft ervaring met Hoske dempers op een R75/6? Ziet er mooi uit en geeft meer en donker geluid, maar hoe loopt het blok ermee? Moeten de carbs worden aangepast? Wat is het effect als de verwijderbare dempers er uit gaan?
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Wie heeft ervaring met Hoske dempers op een R75/6? Ziet er mooi uit en geeft meer en donker geluid, maar hoe loopt het blok ermee? Moeten de carbs worden aangepast? Wat is het effect als de verwijderbare dempers er uit gaan?
Koos,

Zoek een ander onderwerp, hier hebben we al 107 reactie's op gehad. Rudyhadee zal er wel moe van worden.

groetjes
Reply
Aha!!!!!!!!!!!!
Reply
Koos, ssst,
http://www.hobbyist.nl/forum/?action=viewtopic&id=5240
Niet verder vertellen, de rust was net teruggekeerd.
Reply
Reactie van bezoeker 'Koos', geïmporteerd van het oude forum:

dit is de mijne, hoskes pas gekocht bij siebenrock, lijkt er toch goed mee te lopen maar moet hem nog beter afstellen

[img]/import/photos/p34595s.jpg[/img]
Reply
In het algemeen kun je stellen dat het vermogen en koppel met de Hoske terugloopt, zowel met als zonder binnendemper.
Pas je het een en ander aan, dan wordt het een ander verhaal.
Verder zit er natuurlijk een mooi geluid in de Hoske uitvoering, het geluid van vroeger, wat tegenwoordig niet meer zo gewaardeerd wordt door zeel veel mensen.
Blijft altijd een zeer persoonlijke keuze, dit soort aanpassingen, maar mij hoor je verder niet over, ben zelf ook een brulpijp rijder.
Reply
Reactie van bezoeker 'frank ', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vind iets meer geluid ook mooi

[img]/import/photos/p34599s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Ralf', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ik vind iets meer geluid ook mooi
AAAAAARRGGGHHH hoe durf je! Schande, niet origineel etc.

(maar wel mooi!!!!)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)