10-04-2009, 12:20 AM
Reactie van bezoeker 'Maarten1979', geïmporteerd van het oude forum:
Gisteren bij Bas van Wijk in Alphen a/d Rijn geweest, nieuwe voorvorkveren+nieuwe voorvorkkeeringen+ nieuwe achterveren op de bestaande koni's en een nieuw balhoofdlager.
Aanrader!!!! wel een investering van € 580,-
Had ze graag besteld bij de Hobbyist maar zelf monteren begin ik absoluut niet aan,vandaar.
En als ik weer genoeg gespaard heb dan wil ik ontsteking,kleppen,carburateurs (laten) af stellen en alle gaskabels laten vernieuwen.
Volgens mij kan de afstelling veel beter, zelfs voor een boxer trilt ie aardig denk ik bij verschillende snelheden.
Zijn er hier BMW boxer rijders/liefhebbers die de BING vacuum-carburateurs op gehoor kunnen afstellen? Ik spreek namelijk wel eens mensen die zeggen dat het MOET met een vacuum meter en er zijn oud-gedienden die zeggen dat ze dat niet nodig hebben.
Ik heb een R80/7 met contactpuntjes, zijn die types beter op het gehoor af te stellen?
Ik zou het heel graag leren. Ik hoor het graag!
Gisteren bij Bas van Wijk in Alphen a/d Rijn geweest, nieuwe voorvorkveren+nieuwe voorvorkkeeringen+ nieuwe achterveren op de bestaande koni's en een nieuw balhoofdlager.
Aanrader!!!! wel een investering van € 580,-
Had ze graag besteld bij de Hobbyist maar zelf monteren begin ik absoluut niet aan,vandaar.
En als ik weer genoeg gespaard heb dan wil ik ontsteking,kleppen,carburateurs (laten) af stellen en alle gaskabels laten vernieuwen.
Volgens mij kan de afstelling veel beter, zelfs voor een boxer trilt ie aardig denk ik bij verschillende snelheden.
Zijn er hier BMW boxer rijders/liefhebbers die de BING vacuum-carburateurs op gehoor kunnen afstellen? Ik spreek namelijk wel eens mensen die zeggen dat het MOET met een vacuum meter en er zijn oud-gedienden die zeggen dat ze dat niet nodig hebben.
Ik heb een R80/7 met contactpuntjes, zijn die types beter op het gehoor af te stellen?
Ik zou het heel graag leren. Ik hoor het graag!