Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overstroomde Carabutteur,
#11
Quote:Beste Lambooy,
U zit iemand te verbeteren terwijl u zelf een grove fout maakt dat de vlotterkamer blijft hangen???? Het is bijzonder fijn als de vlotterkamer blijft hangen anders komt er van rijden nooit meer iets terecht... Wellicht bedoelt u dat de vlotter blijft hangen? ;-)

Groeten Krijn.
Heren,

Allereerst is het niet mijn bedoeling iemand een veeg uit de pan te geven maar te helpen. Als het overkomt om iemand op zijn nummer te zetten is hiervan geenzins sprake. Inderdaad bedoel ik overigens de vlotter.

Ik laat het hier verder bij.

Reply
#12
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vind het volkomen terecht van Lambooy Ed even op de fout wijst.
Het was duidelijk geen tikfout maar tot drie keer het woord verhaspelen.
Dit is ook geen Belgies volgens mij.
In de techniek is een bout een bout, en geen hout.
Carabutteur lijkt wel franse hazelnootpasta of zoiets.
Volgens mij helemaal niet verkeerd bedoelt van Lambooy

Bertje
(Die het ook niet verkeerd bedoelt)
Reply
#13
Dank je Bert,

voor de goede orde hierbij mijn verontschuldigingen als het mede ook bij de heer Ed van Loon verkeerd is overgekomen. Ik zal voortaan een betere woordkeuze kiezen zodat er geen misverstanden ontstaan.

Zo, en laten we nu over gaan tot de orde van de dag en de heer E. van Loon helpen bij het vinden van het probleem.

Groeten,

Lambooy
Reply
#14
En zo is dat, hij moet weer kunnen genieten zonder dat de laarzen nat worden van de benzine.
Carburateur eraf en het hele spul goed inspecteren, eventueel versleten delen vervangen,vlotter afstellen en dan zou het weer goed moeten zijn.

Groeten Krijn, die het ook met een knipoog deed.
Reply
#15
Terugkomend op het voorstel om pas onderdelen aan te schaffen wanneer de oorzaak duidelijk is:

Vrije tijd kost ook handen vol geld (koop maar eens een dag terug van je baas).
Dus in geval van goedkope vlotternaaldjes zou ik niet al te moeilijk doen.

Reply
#16
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Tja Rik, maar even de vlotterafstelling controleren gaat sneller dan naaldjes bestellen.
En ik zie dit als hobby, om geld te verdienen doe ik andere dingen. En zo ik het zie besteed je zelf ook redelijk wat tijd op dit forum. Pff wat een tijdsverlies .
Ik snap wat je bedoelt maar mijn mening blijft : eerst analyseren dan pas onderdelen vervangen. Of heb je je kleppen al besteld ??
Of een geheel nieuwe cilinderkop?? Nee toch ??

Eigenlijk vind ik dat we ons moeten beperken tot "technische" bijdragen, en niet alleen op wat anderen hebben geschreven als dit niet technisch onjuist is.
Bij deze dus, niet meer.

Groeten en veel hobbysleutelplezier ;-)
Reply
#17
Reactie van bezoeker 'Rik', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Dick,

Daar heb je me tuk, vind het inderdaad leuk om te leren over de motor en over revisie zaken en deel je mening om het als hobby te blijven zien (1-0 dus ;-) .
Reden voor mijn eerdere uitlating was dat andere forumleden zoveel ge-etter hebben gehad met die overstromingen. Kan me dan voorstellen dat iemand dan ook zegt "had ik maar gelijk nieuwe naaldjes besteld".


Reply
#18
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

OK sportief, maar we maken er geen wedstrijd van,
Gelijkgestemd, kunnen we helpen dan doen we dat graag wat mij betreft 0-0
Reply
#19
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

is ''carabutteur'' een aangepaste boter soort ivm hun cara ?

grt, Jasper
Reply
#20
Reactie van bezoeker 'ahmed', geïmporteerd van het oude forum:

Nee, jonge. Dan was het "carabeurre" geweest. In Marakesj hebbe wij here die vrouwe verwenne in mobile homes. Die noeme wij carabutteurs.
sjaloom, ahmed. eefpg ooooh sjiiit zit ik die spemseeftie hierneer te tiepe.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 5 Guest(s)