09-24-2009, 08:48 AM
Dag allen,
Heb ik mijn R100RS eindelijk goed aan het lopen dient meteen het volgende probleem zich aan.
Ineens brand het licht van mijn motor maar gedeeltelijk.
Stadslicht, de eerste stand van de lichtschakelaar werkt
Dimlicht, tweede stand van de schakelaar werkt niet, alles gaat dan uit.
Grootlicht, zelfde stand van de schakelaar en de grootlichtschakelaar naar boven, geen licht.
Seingrootlicht, alleen de koplamp brand, achterlicht niet.
Gister tijdens de proefritten werkte alles naar behoren. Toen ik later weg wilde voor een fijn ritje, dat wil je dan toch, deed het licht het niet meer...
Heeft iemand enig idee waar te zoeken. Er zit een relais in de koplamp dat hoor ik niet klikken. Helaas kon ik niks zien omdat het te donker was. De zekeringen lijken heel.
Wie heeft er verstand van elektriek en weet waar ik moet gaan zoeken...
Ernst-Jan Die het wel jammer vind dat ik en mij RT nog geen hechte band hebben blijkbaar...
Heb ik mijn R100RS eindelijk goed aan het lopen dient meteen het volgende probleem zich aan.
Ineens brand het licht van mijn motor maar gedeeltelijk.
Stadslicht, de eerste stand van de lichtschakelaar werkt
Dimlicht, tweede stand van de schakelaar werkt niet, alles gaat dan uit.
Grootlicht, zelfde stand van de schakelaar en de grootlichtschakelaar naar boven, geen licht.
Seingrootlicht, alleen de koplamp brand, achterlicht niet.
Gister tijdens de proefritten werkte alles naar behoren. Toen ik later weg wilde voor een fijn ritje, dat wil je dan toch, deed het licht het niet meer...
Heeft iemand enig idee waar te zoeken. Er zit een relais in de koplamp dat hoor ik niet klikken. Helaas kon ik niks zien omdat het te donker was. De zekeringen lijken heel.
Wie heeft er verstand van elektriek en weet waar ik moet gaan zoeken...
Ernst-Jan Die het wel jammer vind dat ik en mij RT nog geen hechte band hebben blijkbaar...