Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
knipperlicht knippert te snel
Thanx. Volgende vraagWink Hoe krijg ik erbij? Oftewel hoe demonteer ik de koplamp?
Reply
Het afdekruitje moet je van binnenuit losmaken. Vervolgens kun je van voren de chromen ring van de koplamp losmaken. Het relais zit tegen het koplamphuis. Zet even je knipperlicht aan en je hoort en voelt het betreffende relais klikken.
Reply
afdekruitje gewoon naar buiten duwen? Je hoeft volgens mij niks los te draaien als ik het zo zie. Of moet het anders (ik maak liever niks kapot)?
Reply
Op de hoeken van het ruitje zit onder de zwarte rand een schroef, deze 4 losdraaien en je neemt je ruitje met rubber er zo uit.
Nu kun je bij de koplamp komen en de schroef aan de onderkant van de chromen ring losdraaien.
Om dat te kunnen doen moet je je koplamp omhoog kantelen.

Pieter
Reply
Foutje, lees in het instructie boek dat je aan de binnenkant van de kuip 4 gekartelde moeren moet losmaken en dan de licht koker uit nemen.

Pieter
Reply
Hier de pagina voor de ruit

[img]/import/photos/p34242s.jpg[/img]
Reply
Hier de pagina voor de automaat

[img]/import/photos/p34243s.jpg[/img]
Reply
Bij mijn RS uit '77 gaan ze soms te snel. Als ik voor een stoplicht sta gaat het meestal mis en gaan ze onregelmatig knipperen. Rijdt ik dan lijkt er weinig aan de hand eigenlijk.

Weet iemand of een gewoon universeel relais werkt, ik heb nog een liggen van Hella meen ik?
Reply
Bij mij was het relais de boosdoener. Ik heb het vervangen en nu geen problemen meer. Dank voor de adviezen.
Reply
@ ejfrolich: relais is n universeel type, maar moet extra aansluiting hebben voor het controle lampje op t dashboard. (4 pinnen)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)