Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kloppend geluid linker cilinder
Uiteraard,

Het ratelen is afkomstig uit de carburateur. Speling op de naald en de luchtschuif (luchtschuif kent aan de onderzijde versie inkepingen) of hoe je dat ronde ding noemen wilt. Waar ik momenteel naar aan het kijken ben is of het de moeite waard is om deze te reviseren daar als de behuizing versleten is mijns inziens niets meer aan de carb gedaan kan worden. Het ratelende geluid komt nu uit beide cilinders sinds dat ik de luchtschuif met naald en veer verwisseld heb. Dus de linker met de rechter.
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Dank je, er is een bedrijfje dat carburateurs van oude motoren reviseert. ik weet zo de naam niet meer. zal dat eens even navragen.
Heb perfect werk gezien, Als ik het weet meld ik me weer.
Reply
Beste Gast,

tof van je.

Groeten,

Frank
Reply
Beste Dick,

heb je toevallig al tijd gehad om de naam van dat revisiebedrijf te achterhalen?

Groeten,

Frank
Reply
Probeer hier eens:

http://kapteijn-bv.nl/calendar/carburateurrevisie.html

succes
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Sorry Frank, ik weet het niet meer. heb het nagevraagd maar tot op heden geen naam /tel gevonden. Ik heb een paar jaar geleden een perfect gereviseerde Carb. gezien, in handen gehad. een keurig dunwandig busje over de gasschuif en carb. huis zelf "gehoond" . Beter als nieuw maar kan niet meer achterhalen wie het heeft gedaan. SORRY
Reply
Reactie van bezoeker 'jasper', geïmporteerd van het oude forum:

dus wel degelijk in de carbs te vinden, mooii!
grt, jasper
Reply
Reactie van bezoeker 'lambooy', geïmporteerd van het oude forum:

Heren,

deze motor is in zijn geheel gereviseerd jedoch na te hebben ingereden en meer aan het gas te hangen komt het oude probleem naar boven. Zie verder het onderwerp pingelen in de forum
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)