Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wat is de optimale loop van de kabels bij het balhoofd? plaatje gezocht
Misschien een simpele vraag maar ik heb net nieuwe gaskabels en koppelingkabel aangeschaf omdat het kunststof van deze kabels rond het balhoofd zover was ingesleten dat het metaal zichtbaar was en was gaan roesten.

Ik heb een R80RT (uit 1986) en nog geen 2 ton op de teller (nog 450 km te gaan;-)
Met de nieuwe kabels wil ik weer 2 ton doen.

Nu ik e.e.a. weer wil monteren heb ik meerdere mogelijkheden om de kabels te laten lopen, maar er vast een beste (lees minst slijtende) route.
In mijn sleutelboek (clymer) staat geen duidelijke foto of tekening hoe het zou moeten.

Wie kan me aan een goede foto helpen?

bvd,

Robbert.
Reply
ook ik heb een r80rt van 86 met 182.000km op de klok,en rij er elke dag mee naar het werk zomer en winter het hele jaar dus.
ik hoop dat de fotos duidelijk zijn de linkse kabel is van de koppeling die dikke,en die 2 dunne rechts zijn van het gas .
ze lopen voor het bal hoofd naar onder en dan mee met de rest van de bekabeling.
Reply
Quote:ook ik heb een r80rt van 86 met 182.000km op de klok,en rij er elke dag mee naar het werk zomer en winter het hele jaar dus.
ik hoop dat de fotos duidelijk zijn de linkse kabel is van de koppeling die dikke,en die 2 dunne rechts zijn van het gas .
ze lopen voor het bal hoofd naar onder en dan mee met de rest van de bekabeling.
ook ik heb een r80rt van 86 met 182.000km op de klok,en rij er elke dag mee naar het werk zomer en winter het hele jaar dus.
Reply
Reply
de fotos willen niet lukken op de computter,kan ze wel doormailen groet marc
Reply
Er gaat hier iets niet helemaal goed?
Reply
klopt ik krijg de fotos niet op de pagina ,het bestand is te groot
Reply
gordon,

Wil je proberen de foto's te Emailen naar robbert2010@life.nl?

misschien lukt dat wel.

bvd,

Robbert.
Reply
mischien nu dan

[img]/import/photos/p34136s.jpg[/img]
Reply
en dan nu weer een foto

[img]/import/photos/p34137s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)