Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Als je wil weten wanneer uw BMW geboren is.
Als je wil weten wanneer uw BMW geboren is , tik dan de laatste 7 cijfers/letters van je chassisnummer in en........................

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Laat maar eens horen.

Mvgr. J.v.Soelen

Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Helaas het werkt niet mijn R60/2 heeft maar 6 cijfers
Reply
Het klopt hoor mijn 1987 is van 08 1987 en mijn 1979er is van 05 1979 dat wist ik al .
Er zit nl ook nogal eens verschil tussen produktie datum en de datum dat ie op de weg is gekomen. Bij die van 1987 1 maand bij de andere 4 maanden
Reply
Als je wilt weten wanneer j 60/2 is 'geboren' stuur je een beleefd mailtje naar Andreas.Harz(apestaart)partner.bmwgroup.com in het Engels of Duits. Hij vermeldt de exacte productiedatum en naar welke importeur/leverancier hij is gegaan.
Zo blijkt mijn R69s oorspronkelijk aan een Australiër(?) geleverd te zijn.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lam Janssen', geïmporteerd van het oude forum:

Klopt inderdaad, heb een email naar die meneer Andreas Harz gestuurd, daags erna had ik al bericht. Mijn R 50/2 komt uit België. Naam en datum van verkoop aan importeur erbij.
Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Andreas Harz kon inderdaad bevestigen wanneer en aan wie (Nebrig en Greeve) de motor geleverd was

Wat ik echter wilde weten was, in welke kleur en uitvoering. Omdat de motor wit is en voorzien is van een zijspancardan vermoedde ik dat de motor origineel was voorzien van een zijspan en aan de (Amsterdamse) politie was geleverd.
Helaas beschikte de heer Harz niet over die informatie.

Nog bedankt en vr. gr. René
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)