Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
banden op internet
Wie heeft ervaring met banden bestellen via internet in Duitsland? Scheelt € 100,- voor een set. Hebben ze daar ook een soort thuiswinkel waarborg?
Durf niet zo goed geld op te sturen, die kant op.
Ik heb in Nederland al diverse dingen via internet besteld, ging altijd goed.
Ik denk Bijvoorbeeld aan www.reifen.de
En hoe zou de Kamer van Koophandel daar heten ??
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

heb zelf zeer goede ervaring met motorbandenmarkt.nl, komt dan ook van duitse firma.

succes.

zelf omleggen is koud kunstje met grote lepels, uit de hup drukken van de oude met een groot type bankschroef, gaat goed.
Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Ook goede ervaring met motorbandemarkt. Maar zeker ook met motorbanden noord holland in assendelft. Helaas natuurlijk alleen voor degen die in de buurt wonen.

http://www.nh-motoronderdelen.nl/

René
Reply
Quote:Wie heeft ervaring met banden bestellen via internet in Duitsland? Scheelt € 100,- voor een set. Hebben ze daar ook een soort thuiswinkel waarborg?
Durf niet zo goed geld op te sturen, die kant op.
Ik heb in Nederland al diverse dingen via internet besteld, ging altijd goed.
Ik denk Bijvoorbeeld aan www.reifen.de
En hoe zou de Kamer van Koophandel daar heten ??
ik bedoel eigenlijk www.reifenversand.com
Reply
ook ik heb wel goede ervaring met motorbanden.nl al heb ik de laatste keer mijn achterband gewoon bij de dealer laten vervangen. dit koste "slechts" 125 euro incl nieuwe binnenband! ( BT45 ) prijs viel me reuze mee !

gr Wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Nou Wouter dat was dan dezelfde prijs als op internet en als bij motorbanden NH, minimaal 75 euro goedkoper als de prijs die de banden centra rekekenen.
Tja iets extra betalen voor een stukje service heeft waarschijnlijk niemand moeite mee. Bijna de dubble prijs betalen zonder dat er iets tegenover staat slaat natuurlijk nergens op. Er is waarschijnlijk een crisis voor nodig om dat duidelijk te laten worden.
Reply
het loont in ieder geval om eerst een paar motorzaken te bellen voordat je op internet besteld. je betaald namelijk toch ook omleg kosten en een nieuw binnenbandje etc en dan is het lang niet altijd meer goedkoper om ze online te bestellen.
in dit geval was de bmw dealer zo goedkoop dat de keus snel gemaakt was.

bij mijn voorband scheelde het uiteindelijk ongeveer 20 euro. Ach is toch weer 250 km plezier!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)