Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zijstandaard r60/6
Reactie van bezoeker 'ddt', geïmporteerd van het oude forum:

heb wat problemen met de zijstandaard op mijn r60/6
er zit namelijk redelijk wat speling op de as zodat deze in de weg komt te zitten van de hoofdstandaard.Zou er origineel geen koperen bus in het asgat gestoken hebben van de zijstandaard?

groeten dieter
Reply
Reactie van bezoeker 'Pa Trash', geïmporteerd van het oude forum:

Koper lijkt me wat te zacht, Dieter. Ofwel is de poot geplooid (wat te plat door de bocht geweest?), ofwel is het ding gewoon compleet versleten na 34 jaar intensief gebruik. Fiets eens volledig vernieuwen tussen voor- en achteras (zal veel geld kosten), of brommer verkopen. Heb je weer meer tijd voor vrouw en hond.

Groeten,
Melanie.

[img]/import/photos/p33241s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:

Mooie cactus op achtergrond.
Reply
Reactie van bezoeker 'dieter', geïmporteerd van het oude forum:

aan pa trash (< zelf gevonden)

hij onnozel manneke, beetje jaloers op mijne nieuwen beemer zeker.
Versta het wel, een guzzi die al 10 jaar niet meer draait ( den elektriek, hoe kan het ook anders) en een yamaha TDM, de D staat waarschijnlijk voor ducktape.
Ik te plat door de bocht???!!!!

Groeten Dieter

[img]/import/photos/p33244s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Hoort er niet ook speling te zitten op die as van de zijstandaard? Bij mij is het in ieder geval ook zo, en inderdaad strijkt de middenbok er bij het opklappen langs waardoor daar de verf er wat af is. Makkelijk te voorkomen door altijd je zijstandaard uit te klappen voor je hem van de middenbok trekt. Maar misschien dat het bij jou wat erger is.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)