Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
axiale speling tuimelaars
Reactie van bezoeker 'Erik', geïmporteerd van het oude forum:

Ik weet niet of het technisch verantwoord is maar wij loste het bij en R60/5 op door
de bouten van de kop iets los te draaien een lijmklem met 2 grote doppen op de beide uiteinde van de tuimelaar te zetten en strak te draaien en een paar tikken te geven zodat de tuimelaar wat vaster zat en vervolgens met de lijmklem erop de
bouten van de koppen weer vastzetten Geeft misschien wel meer slijtage maar het geluid was weg.

Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Wouter', geïmporteerd van het oude forum:

Dit lijkt inderdaad niet al te moeilijk. Hoe zit het dan met de kopmoeren? Moet je die allemaal lossen en na het klusje weer op volgorde en moment vastzetten of kun je ze " even snel" losmaken bij de tuimelaar en weer vastzetten.

Gr wouter
Reply
Reactie van bezoeker 'erik', geïmporteerd van het oude forum:

Weer netjes kruislings aantrekken met de klem er omheen Ik lees wel op dit forum dat het allen bij de 5 serie blijkt te werken. Er staat ook en foto bij.

Erik
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Vandaag bij mijn r80gs axiale speling eruit gehaald vlgs foto. Kopbouten lossen is op deze manier niet nodig, en je hoeft niet te slaan. Werkt als de brandweer!

[img]/import/photos/p34265s.jpg[/img]
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

hé is dat een 45ci rechts?
Reply
Quote:hé is dat een 45ci rechts?
http://www.hobbyist.nl/forum/?action=viewtopic&id=3491
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Los je de bouten dan eerst een beetje, dan inklemmen en dan weer op moment zetten? Mooi stukkie gereedschap, mooie motoren ook trouwens.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Die Arno zit goed op te letten. HD 45" (WLC). Ik heb geen kopbout losgehad, en 't ding heeft tegenwoordig een zeer prettig geluid. Groeten, Lei.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)