05-11-2009, 12:09 PM
Reactie van bezoeker 'kaspar mulkens', geïmporteerd van het oude forum:
De Hobbyist krijgt hier commentaar waar ik toch even op wil reageren. Laat ik voorop stellen dat wij zeker fouten maken. Van de 5 mensen achter de balie werken er drie nog geen anderhalf jaar bij ons en ook wij merken dat er fouten worden gemaakt. We proberen die altijd zo goed mogelijk op te lossen. Helaas merken we ook dat klanten zich niet bij ons melden maar het gemakkelijker vinden om ons af te branden (op ons eigen forum) zonder een volledige naam of e-mail adres te vermelden. Lei meldt dat hij een positieve bijdrage over de Boxertoko heeft geplaatst en dat wij die hebben verwijderd. Dat doen we niet en ons hele forum is daar een bewijs van. Er staan genoeg positieve stukjes over onze collega's en dus ook over Boxertoko op. Wij zullen juist stukjes waarin kwetsend over collega's wordt geschreven verwijderen. Wat we ook verwijderen zijn stukjes waarin iets te koop wordt aangeboden of gevraagd. Als de schrijver van het stukje zijn e-mail adres heeft opgegeven, zullen we hem ook een mail sturen waarin we uitleggen waarom zijn stukje is verwijderd. Zonder mailadres is dat onmogelijk. Ik wil Lei vragen of hij misschien iets in zijn stukje had staan waarvan nu duidelijk is waarom het is verwijderd. Dan is er een onbekende die schrijft dat wij hem iets proberen te verkopen om zijn probleem op te lossen. Ons wordt vaak aan de balie of telefonisch een probleem geschilderd waarbij soms meerdere mogelijkheden zijn van wat er mis is. Als we dan in alle oprechtheid van mening zijn dat er een onderdeel vervangen moet worden zullen we dat zeggen en natuurlijk aan de klant verkopen. Als achteraf blijkt dat de ontsteking verkeerd staat is het dan terecht dat de zwarte Piet bij ons wordt neergelegd?
We zijn natuurlijk blij met de reacties van mensen die tevreden zijn met ons bedrijf, maar zouden het nog prettiger vinden als mensen die dat niet zijn, ons dat persoonlijk laten weten, dan kunnen we er iets aan doen.
De Hobbyist krijgt hier commentaar waar ik toch even op wil reageren. Laat ik voorop stellen dat wij zeker fouten maken. Van de 5 mensen achter de balie werken er drie nog geen anderhalf jaar bij ons en ook wij merken dat er fouten worden gemaakt. We proberen die altijd zo goed mogelijk op te lossen. Helaas merken we ook dat klanten zich niet bij ons melden maar het gemakkelijker vinden om ons af te branden (op ons eigen forum) zonder een volledige naam of e-mail adres te vermelden. Lei meldt dat hij een positieve bijdrage over de Boxertoko heeft geplaatst en dat wij die hebben verwijderd. Dat doen we niet en ons hele forum is daar een bewijs van. Er staan genoeg positieve stukjes over onze collega's en dus ook over Boxertoko op. Wij zullen juist stukjes waarin kwetsend over collega's wordt geschreven verwijderen. Wat we ook verwijderen zijn stukjes waarin iets te koop wordt aangeboden of gevraagd. Als de schrijver van het stukje zijn e-mail adres heeft opgegeven, zullen we hem ook een mail sturen waarin we uitleggen waarom zijn stukje is verwijderd. Zonder mailadres is dat onmogelijk. Ik wil Lei vragen of hij misschien iets in zijn stukje had staan waarvan nu duidelijk is waarom het is verwijderd. Dan is er een onbekende die schrijft dat wij hem iets proberen te verkopen om zijn probleem op te lossen. Ons wordt vaak aan de balie of telefonisch een probleem geschilderd waarbij soms meerdere mogelijkheden zijn van wat er mis is. Als we dan in alle oprechtheid van mening zijn dat er een onderdeel vervangen moet worden zullen we dat zeggen en natuurlijk aan de klant verkopen. Als achteraf blijkt dat de ontsteking verkeerd staat is het dan terecht dat de zwarte Piet bij ons wordt neergelegd?
We zijn natuurlijk blij met de reacties van mensen die tevreden zijn met ons bedrijf, maar zouden het nog prettiger vinden als mensen die dat niet zijn, ons dat persoonlijk laten weten, dan kunnen we er iets aan doen.