05-09-2009, 09:30 AM
Lei, ondanks dat de hobbyist sponsor is, kan ik het tot nu toe alleen met je eens zijn. Ik ben sinds ik de R80 heb 3 keer bij hem geweest, en heb 3 keer verkeerde spullen mee gekregen, en ook het verkeerde advies gekregen. Op zich wordt je dan goed en vriendelijk geholpen, en je mag de spullen retour brengen. Echter helpt dat niet als je telkens weer 160 km moet rijden. De hobbyist heeft wel veel kennis in huis, en vooral verkopen ze veel spullen los die elders niet te krijgen zijn. Maar niets zegt dat ze heilig zijn.
Ik wil Mat Beekers ook niet de hemel in prijzen, maar het verschil in mijn geval is:
Bij 3 motorzaken langs geweest. Die konden niet direkt weten wat er aan de hand is, ondanks dat ze alle 3 BMW ervaringen hebben.
Bij de Hobbyist geweest, die adviseerde van alles te vernieuwen, vooral dingen die zouden kunnen stuk zij. Goed advies, maar niet nodig.
En. zoals gezegd, bij Mat Beekers geweest, Die keek en luisterde naar mijn verhaal, pakt een setje sleutels, en binnen 3 minuten was mijn hoofd probleem opgelost. Alles wat hij deed was even aan de ontsteking draaien. Misschien simpel, wel doelgericht en oplossend voor mijn probleem.
Ik wil Mat Beekers ook niet de hemel in prijzen, maar het verschil in mijn geval is:
Bij 3 motorzaken langs geweest. Die konden niet direkt weten wat er aan de hand is, ondanks dat ze alle 3 BMW ervaringen hebben.
Bij de Hobbyist geweest, die adviseerde van alles te vernieuwen, vooral dingen die zouden kunnen stuk zij. Goed advies, maar niet nodig.
En. zoals gezegd, bij Mat Beekers geweest, Die keek en luisterde naar mijn verhaal, pakt een setje sleutels, en binnen 3 minuten was mijn hoofd probleem opgelost. Alles wat hij deed was even aan de ontsteking draaien. Misschien simpel, wel doelgericht en oplossend voor mijn probleem.