04-27-2009, 10:07 PM
Tja, als ik het zo lees zou ik die carburateurs zeker eens goed schoon maken. Je weet nooit wat er allemaal ingekomen is als de verf uit de binnenkant van de tank los is gekomen. Heb je wel iig de sproeiers doorgeblazen? Ervaring met forte heb ik niet, kan me voorstellen dat het aanslag ed oplost. Dat is natuurlijk goed, maar ultrasoonreinigen is altijd het beste. Of het nodig is? Geen idee. Dat knikje van de gaskabel is een bekend verschijnsel, als het goed beweegt zou ik me er niet druk om maken. De Boxertoko is een betrouwbaar adres waar men beschikt over de benodigde vakkennis over BMW boxers.
Als je startproblemen hebt, doet ie dan helemaal niks, of hoest ie wel een beetje? In dat geval lijkt het me een brandstofprobleem. Krijg je helemaal geen enkel teken dat ie wel aan wil slaan maar het niet lukt, dan kan het ook nog wel eens electrisch zijn, maar ik zou op basis van je verhaal gokken op de carburateurs. En kijk even na of de ontsteking goed staat afgesteld.
Als je startproblemen hebt, doet ie dan helemaal niks, of hoest ie wel een beetje? In dat geval lijkt het me een brandstofprobleem. Krijg je helemaal geen enkel teken dat ie wel aan wil slaan maar het niet lukt, dan kan het ook nog wel eens electrisch zijn, maar ik zou op basis van je verhaal gokken op de carburateurs. En kijk even na of de ontsteking goed staat afgesteld.