Ik heb deze hele lap tekst over uitlaten vol ongeloof gelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat ik slechte mensen kennis heb.
Wist echt niet dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die het irirtant, raar en zelfs aso vinden dat er andere mensen zijn open uitlaten hebben onder hun (oude)motorfiets.
Ik heb ze zelf ook, gewoon omdat ik het leuk vind klinken en het originele geluid veel te saai vind, en de dempers zijn wat korter wat ook beter staat.
Heeft verder niets te maken met aandacht trekken, motorracers nadoen of ter compensatie van iets anders in mijn optiek.
En voor de topicstarter, de dempers klinken idd een stukje harder en donkerder en als je de dempers helemaal leeg maakt NOG iets meer.
Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:
Toch nog weer een reactie van mij, kan het niet laten immers.
Zoek eens op Google, BMW RS500 van 1938/1939, aanschouw het uitlaatsysteem van originele fabrieks BMW's, welsiswaar de race-uitvoering, maar toch.
Enige vorm van uitlaatdemping is niet te ontdekken, laat staan uitlaatdempers.
Was mijn bijdrage voor vandaag weer.
Rudy en Patrick, bedankt voor de input,
Ik moet nu eerst ff een probleem met de brandstoftoevoer oplossen (houdt in boven de 120). Zal wel iets van doen hebben met vuil of vlotterniveau (ben niet de eerste met dit probleem zo te zien op het forum). Wel vervelend en vermoeiend met inhalen (300 kilometer rijksweg vandaag).
Nog even en dit draaadje noteert 100 reacties, nooit verwacht.
gr.
Rik
Ja, die Burner kan er wat van, stel mooie Krauser koppen er bij, heerlijk.
Maarre: ik durf hier geen linkjes meer neer te zetten met betrekking tot het geluid van mijn brommer, wordt ik wederom voor van alles en nog wat uitgemaakt, daar bedankt ik voor eigenlijk.
Heb wel wat filmpjes op Youtube staan, zoeken onder : Rudyhadee, kom je genoeg lawaai tegen, zowel met BMW,MV Agusta's en honden.
Ben nu eenmaal een rumoerig typje.