Reactie van bezoeker 'Rudyhadee', geïmporteerd van het oude forum:
Zag vanmiddag nog een mooie Rickman Metisse, met korte megatons, zeer fraai, ook zeer fraai geluid.
Reactie van bezoeker 'frenk', geïmporteerd van het oude forum:
hoi almaal
Aart zit met een probleem met zijn r 60/5
zijn startmotor slaat steeds aan met hogere toeren tallen iemand een idee? er is nog niet op gerageerd en deze kwats gaat steeds maar door
ik weet helaas niet zoveel van start motors en electricteit ik weet wel dat ik hier hier af en toe goed geholpen ben en dat een prima forum is
gr frenk
R60/5?
Dat is wel erg oud, denk dat de fout in de schakelaar rechts op het stuur zit, dat deze spontaan gaat werken, wil na zoveel jaar weleens kortsluiting in komen, gaat die ook roken.
Gewoon vervangen voor een nieuwe.
Om even op de vraag terug te komen, hebben de heren hier een passend antwoordt op?:
Wie heeft ervaring met deze uitlaten en zijn deze ook geschikt voor de R100RT uit "92 ?
Reactie van bezoeker 'Rik', geïmporteerd van het oude forum:
Eigenlijk is het best nog wel een grappige thread geworden, zoveel mensen en zoveel meningen.
In ieder geval ben ik weer een stuk wijzer geworden. Ik ga voor het H-stuk en de Hoskes want ik ben er imiddels van overtuigd dat deze uitlaten niet die herrie maken zoals de open pijpen van veel HD's. Bedankt allen voor uw inbreng en hopelijk weer tot horens.
Gr.
Rik
P.S. nu ik er toch werk van ga maken, zal ik de chromen bochten ook maar vervangen met die van RVS.
Reactie van bezoeker 'Peter v Oossanen', geïmporteerd van het oude forum:
Resultaat van motorfietsen met veel te veel decibels: ik toer graag door het Groene hart, echter vele weggetjes mag je daar niet meer in, afgesloten voor motorfietsen....na het lange geklaag ivm te veel herrie. Na een rit in sauerland het zelfde, door motorfietsen met onwettelijk veel decibels, geregeld zijn mooie stukjes dus afgesloten. allemaal heel jammer en niet nodig zo ik denk.
Daarnaast vind ik een project als 'wolfje' zeker geweldig! en moeten we hier niet 'op de man' spelen.
Grt, Peter
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:
Ik zie geen luchtfilters, niet technisch verantwoord.
Wat een takke herrie, mijn toch goede speakers resoneren, en mijn oren ook, bah.
Apart dat zoveel mensen het verschil niet weten tussen circuit gewoontes en openbareweg gedrag...
J.