03-29-2009, 12:23 AM
Reactie van bezoeker 'Geert', geïmporteerd van het oude forum:
Nogal kinderachtig vind ik zo'n rolmodel op je drieenvijfstigste.
Jouw idee van beschaaft, is gezien je vorige opmerkingen, ook niet relevant denk ik zo.
"it takes one to know one"
Ik denk dat de meeste die tegen open pijpen zijn ook niet zo tegen die "Hoskes" zijn.
Ben je wel eens naar die Superbikes wezen kijken?
Maken een tyfusherrie kan ik je verzekeren.
Wat is de reden dat je Duitsland niet in gaat?
Geert ( originele dempers, heerlijk)
Quote:Snap al die ophef niet over de Hoske's, zit gewoon een beschaafd geluid in.Jij bent misschien zo beinvloed door mijnheer Schors, dat hoeven wij toch niet te zijn?
Kennelijk is men ook niet op de hoogte van de race-historie van de firma BMW, ene George" Schorsch" Meier maakte fuore vlak voor de 2e wereldoorlog en ook daarna met een compressor uitgeruste BMW, 500 cc, zal ook wel een rustige loop gehad hebben.
Of had die er nu ook open uitlaten op zitten?
Is ook zo, was vroeger, toen mocht dit nog, tegenwoordig doet BMW ook mee in de Superbike, volgens mij zijn ook die motoren fluisterstil, evenals alle motoren uit de Super bike en Moto GP.
O ja, nog wat : ik ga Duitsland niet in met mijn motor.
Hoske: doen...................
Nogal kinderachtig vind ik zo'n rolmodel op je drieenvijfstigste.
Jouw idee van beschaaft, is gezien je vorige opmerkingen, ook niet relevant denk ik zo.
"it takes one to know one"
Ik denk dat de meeste die tegen open pijpen zijn ook niet zo tegen die "Hoskes" zijn.
Ben je wel eens naar die Superbikes wezen kijken?
Maken een tyfusherrie kan ik je verzekeren.
Wat is de reden dat je Duitsland niet in gaat?
Geert ( originele dempers, heerlijk)