02-11-2009, 05:20 PM
Dus ook IRK brief niet nodig gehad? hopelijk, besef je dat als een garagist die brief ziet, het een vrijbrief is om raak te repareren, anwb schiet het toch voor immers...
vaak heerst er zelfs het misverstand dat de anwb je reparatie betaald...
Mooi ik weet genoeg voor mijn reis, heb ook weer eea geleerd van sommige, niet geregistreerde gebruikers.
Job vanwaar je reactie ?
Het forum wordt omzeep geholpen door rare reageerders, ik kom op vele andere fora, waar iedereen reageert op het topic en elkaar in de waarde laat(iedere gek zijn gebrek..), dus anders als hier waar je afgebrand wordt als je iets anders doet dan de grote meute, bah.
Het ontneemt het lees plezier op dit ooit leuke leerzame forum.
Ben met de aanbieder van het forum aan het contacten om e.e.a. te veranderen.
Aan de nuttige tips verstrekkers: dank, veel dank
De rest: laat jullie zinloze reacties achterwege!
Grt, Peter
ps. ik zal hier niks van vreugde delen met jullie n.a.v. mijn reis. En daaromtrent ook geen tips/ ervaringen uitwisselen. dit als reactie op de belachelijke reacties die er inmiddels tussen staan.
vaak heerst er zelfs het misverstand dat de anwb je reparatie betaald...
Mooi ik weet genoeg voor mijn reis, heb ook weer eea geleerd van sommige, niet geregistreerde gebruikers.
Job vanwaar je reactie ?
Het forum wordt omzeep geholpen door rare reageerders, ik kom op vele andere fora, waar iedereen reageert op het topic en elkaar in de waarde laat(iedere gek zijn gebrek..), dus anders als hier waar je afgebrand wordt als je iets anders doet dan de grote meute, bah.
Het ontneemt het lees plezier op dit ooit leuke leerzame forum.
Ben met de aanbieder van het forum aan het contacten om e.e.a. te veranderen.
Aan de nuttige tips verstrekkers: dank, veel dank
De rest: laat jullie zinloze reacties achterwege!
Grt, Peter
ps. ik zal hier niks van vreugde delen met jullie n.a.v. mijn reis. En daaromtrent ook geen tips/ ervaringen uitwisselen. dit als reactie op de belachelijke reacties die er inmiddels tussen staan.