Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een vakantie voorbereiden, wat mee aan onderdelen ??
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

"Ik gaf in eerste bericht al aan geen anwb te willen, daar heb ik dan redenen voor.
als ik vervangend vervoer wil, doe ik het bij bijv. postbank. en ZEKER NIET bij anwb, want: als je pech hulp buitenland wil moet je eerst lid zijn van anwb en krijg je de kampioen(tijdschrift) betaal je voor maar vraag ik niet om. pech hulp in NL vraag ik ook niet om maar moet je wel eerst hebben voordat je pechhulp buitenland kan nemen, koppelverkoop heet dat in normaal nederlands. daarom geen anwb."

Je kunt je nu eenmaal niet casco verzekeren, zonder eerst een WA verzekering af te sluiten.
Casco is een uitbreiding van de WA.
Bij de ANWB is dat gewoon hetzelfde, eerst binnenland, daarna uitbreiding buitenland.
Het is gewoon een soort pech verzekering die ANWB, meer niet, helemaal geen koppelverkoop.
Begrijp me goed, ik ben ook geen ANWB lid (wel eens geweest), maar dit soort van argumenten slaan mijn inziens nergens op.
Je kunt overigens twee kentens op één lidmaatschap "verzekeren".
Ik heb wel goede ervaringen met de ANWB, in dit geval ging het niet over mechanische pech, maar onverwachte persoonlijke omstandigheden.
Volledige gezin. naar huis gevlogen, auto keurig terug naar Nederland gebracht, vanuit Portugal.

Wel een hoop ophef over een ritje van 2k Km.........
Nauwelijks de moeite om je oliepeil voor te controleren.

Evengoed, goede reis
Chris
Reply

Messages In This Thread
Een vakantie voorbereiden, wat mee aan onderdelen ?? - by Guest - 02-11-2009, 10:16 AM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)