Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zadelslot R100RT
Reactie van bezoeker 'Ben', geïmporteerd van het oude forum:

Mijn ben mijn sleutel van mijn zadelslot kwijt, nu wil ik het slotje eruit halen om bij de sleutelmaker er een sleutel bij te laten maken, maar hoe krijg ik dit slotje er uit?

Ik heb wel het kapje er af gehaald, maar hoe krijg ik het slotje eruit.
Reply
Meestal hebben alle sleutels hetzelfde nummer en moeten dus overal op passen. Waarschijnlijk zal je toch een sleutel nodig hebben om het slot er uit te kunnen krijgen.
Reply
als je het zadel open hebt zit er een klein schroefje aan de achterkant. Als je dit losdraait komt er een ringlos en kan je het slot er naar voren uit drukken.
Je kan ook het hele hulpframe eraf schroeven en meenemen naar de sleutelmaker ;-)
Reply
Reactie van bezoeker 'Jempy', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Mijn ben mijn sleutel van mijn zadelslot kwijt, nu wil ik het slotje eruit halen om bij de sleutelmaker er een sleutel bij te laten maken, maar hoe krijg ik dit slotje er uit?

Kan je hiermee iets doen?
(Poging om een tekening door te sturen)
Reply
Reactie van bezoeker 'Jempy', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Mijn ben mijn sleutel van mijn zadelslot kwijt, nu wil ik het slotje eruit halen om bij de sleutelmaker er een sleutel bij te laten maken, maar hoe krijg ik dit slotje er uit?

Kan je hiermee iets doen?
(Poging om een tekening door te sturen)</blockquote>Schijnt niet gelukt te zijn
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Tekening of foto meesturen! Formaat JPG wil bij mij wel lukken en de foto tekening niet te groot rond de 200 Kb a 250 Knb lukt meestal wel.

Suc7
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)