Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
buddy R75/5
Reactie van bezoeker 'lei2', geïmporteerd van het oude forum:

origineel zijn ze met metalen plaat! worden trouwens nog steeds gemaakt.
je zou denken ik koop er een van plastic dan ben ik van de roest af maar deze hebben de eigenschap om te breken zeker als er een duo passagier bijkomt , nou als jouw zadel meer dan 20 jaar oud is dan heeft hij t toch goed gedaan? koop maar een nieuwe en probeer die dan nog maar s te slijten haha.
Reply
Reactie van bezoeker 'bas', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Nog even: die valbeugel die op de foto te zien is waar komt die vandaan. Ik heb er ook zo een met een kuip (Gläser) erop ik dacht dat die daarvoor speciaal gemaakt zijn.
de valbeugel is orgineel bmw...
Reply
Quote:<blockquote>Nog even: die valbeugel die op de foto te zien is waar komt die vandaan. Ik heb er ook zo een met een kuip (Gläser) erop ik dacht dat die daarvoor speciaal gemaakt zijn.
de valbeugel is orgineel bmw...</blockquote>Maar waarom zaten die twee oren er dan op? Of is de Gläser kuip hier pas voor gemaakt?
Reply
Reactie van bezoeker 'jo', geïmporteerd van het oude forum:

Even over de buddy met plastic onderkant. Ik heb er een gekocht bij het 15 jarig jubileum van de Hobbyist. Sindsdien zo'n 120.000 km gereden en geen last van scheuren, het ding ziet er echt nog prima uit. Het zit trouwens heerlijk omdat 't een beetje dikker is dan origineel. Tot zo'n 500 km per dag dan, daarna gaat 't wel een beetje doorzitten. Daar had ik met 't origineel weer geen last van. Maar zo heel vaak rijd ik dat ook weer niet op één dag.

groet, Jo
Reply
Reactie van bezoeker 'P v Oossanen', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, ok, dank

Kan het toch wel proberen denk ik.
Ik had begrepen dat ze herzien zijn en minder snel scheuren dan de eerdere.

Grt, en bedankt Jo
Peter v Oossanen
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>Nog even: die valbeugel die op de foto te zien is waar komt die vandaan. Ik heb er ook zo een met een kuip (Gläser) erop ik dacht dat die daarvoor speciaal gemaakt zijn.
de valbeugel is orgineel bmw...</blockquote>Maar waarom zaten die twee oren er dan op? Of is de Gläser kuip hier pas voor gemaakt?</blockquote>ik weet niet waarom de oren er op zitten.......beugel is er nu af........zonder is toch mooier....
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)