11-30-2008, 06:48 PM
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:
Voorkeur voor een bepaald type motor is natuurlijk subjectief. Ik heb een BMW R80 en een Guzzi T3. Dat vind ik echte motoren. Nou heb ik pas gekeken naar een Guzzi V7 Classic (nieuwe motor dus) en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Spaakwielen, stereo vering achter, dwarse twin met luchtkoeling, stoterstangen, conventionele voorvork, en de looks ... geweldig! Wel injectie en een hele goeie, geen BMW KFR of On/off gevoel. Nu mijn punt: waarom maakt BMW dit soort motoren niet meer? Alles wat ze nu maken lijkt weggelopen uit een science fiction film. Guzzi maakt ook de Stelvio als concurrent voor BMW succesnummer R1200GS, misschien ook eens in omgekeerde richting denken. Ergens moeten ze toch nog de tekeningen van type 247 hebben liggen.
Voorkeur voor een bepaald type motor is natuurlijk subjectief. Ik heb een BMW R80 en een Guzzi T3. Dat vind ik echte motoren. Nou heb ik pas gekeken naar een Guzzi V7 Classic (nieuwe motor dus) en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Spaakwielen, stereo vering achter, dwarse twin met luchtkoeling, stoterstangen, conventionele voorvork, en de looks ... geweldig! Wel injectie en een hele goeie, geen BMW KFR of On/off gevoel. Nu mijn punt: waarom maakt BMW dit soort motoren niet meer? Alles wat ze nu maken lijkt weggelopen uit een science fiction film. Guzzi maakt ook de Stelvio als concurrent voor BMW succesnummer R1200GS, misschien ook eens in omgekeerde richting denken. Ergens moeten ze toch nog de tekeningen van type 247 hebben liggen.