10-10-2008, 06:42 PM
Reactie van bezoeker 'Herman', geïmporteerd van het oude forum:
dat komt vaker voor bij mensen die al lang in een vak zitten en menen alleen een oplossing aan te kunnen drgaen.
Ik schrijf niet dat de contactpunten onder water stonden maar half onder water. En uit eigen ervaring weet ik dat de motor nog liep.Ik was immers zelf de berider op dat moment.
Dus wel weten waar je het over hebt maar GOED LEZEN.</blockquote>Daar gaat het toch immers om!! Ik kom met een oplossing voor een probleem waar om gevraagd wordt. Ik hou niet van lange eindeloze zeurverhalen, gewoon geen gelul maar d'r an met 't spul! Zoals we dat hier in Twente zeggen. Zeuren over condens in de vlotterkamer of tank is op dat moment niet aan de orde! De BMW heeft buiten gestaan en daardoor is het het zootje vochtig geworden.
Quote:<blockquote>Een BMW uit 1992 heeft geen punten, en onderwater doen deze het ook niet!! Het lijkt gewoon een electrisch probleem!! Toerental die niet toe wil nemen, afslaan en de dagen lange regen. Niet langer zeuren, maar gewoon even nakijken. Controleer de vonk van de bougie's en je weet het probleem is. Goede vonk + benzine en zuurstof is lopen, zo heb ik het geleerd in mijn opleiding vroeger! Ik zit al 22 jaar in het vak, en ik weet heus wel waar ik over praat. De BMW R100RT heeft geen stuurapparaat, geen luchtmeter, geen inspuitventielen of benzinepomp, dus krijgt de motor benzine en er is een mooie vonk loopt het beestje ook!!Herman je weet wel waar je over praat echter je vergeet keer op keer goed te lezen.
dat komt vaker voor bij mensen die al lang in een vak zitten en menen alleen een oplossing aan te kunnen drgaen.
Ik schrijf niet dat de contactpunten onder water stonden maar half onder water. En uit eigen ervaring weet ik dat de motor nog liep.Ik was immers zelf de berider op dat moment.
Dus wel weten waar je het over hebt maar GOED LEZEN.</blockquote>Daar gaat het toch immers om!! Ik kom met een oplossing voor een probleem waar om gevraagd wordt. Ik hou niet van lange eindeloze zeurverhalen, gewoon geen gelul maar d'r an met 't spul! Zoals we dat hier in Twente zeggen. Zeuren over condens in de vlotterkamer of tank is op dat moment niet aan de orde! De BMW heeft buiten gestaan en daardoor is het het zootje vochtig geworden.