Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niet technisch
Dit onderwerp is niet van technische aard wel leuk om ook eens mee te maken dat het zo ook kan.
Een gelukje.

Zojuist ik rijd naar huis van Leeuwarden naar dokkum op de R100rt van 1979 en besluit de autsnelweg te verlaten om binnendoor te rijden.
Voor mij een taxibus en een persoenauto met een chauffeuze aan het stuur, de taxibus moet links af en doet dat ook als de weg vrij is.

De auto voor mij treuzelt wat verkeerde versnelling of zoiets, ik besluit er voorbij te gaan, kan makkelijk weg is vrij.
Ik ga er voorbij...........ik trek op om de auto goed voor te zijn. Even verderop staat Oom (motor) agent te zwaaien of ik maar ff naar de kant wil komen. dat doe ik ondertussen denk shit kentekenbewijs niet bij. Efin we zien wel wat Oom agent van me wil.

Hij vraagt of ik weet hoe de meeste motorongelukken onstaan, ik heb zo snel geen antwoord. Hij zegt Te hard rijden hier is vorige weeg ook een motorrijder onderuit gegaan wegens te hard rijden.
Weet jij hoe hard jij reed nou neej weet ik zo eigenlijk niet. Hij duwt een lasergun onder mijn snuit 104 km lees ik.
Gv dat kost weer geld denk ik... Hij zegt dat ik waarschijnlijk elke dag rijd als hij de motor zo bekijkt en dat klopt ook wel met mijn 18.000 a 20.00 per jaar hoewel ik ook weleens een dag niet rij.:-d

Hij zegt normaal moet ik je bekeuren maar let wat op je snelheid..

Ikke blij de beurs niet minder.
Reply
soms lijken het net mensen he..... Smile
Reply
Reactie van bezoeker 'louis van rijn', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi BMW drivers,

Het probleem zit hem in datgene wat de top of het OM de agenten op straat oplegt.
En dat is heel wat, bijv het uitschrijven van een aantal XY bonnen in drie maanden.
Als die druk eraf was, zou het vriendelijker zijn in NL.

hoi,

Louis

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)