Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ändere clubs
Zijn er mensen die dit forum bezoeken ook mensen die op nadere fora actief zijn of bv op Hyves om eens met elkaar bij te kletsen?
Een idee om op hyves een prietpraat club op te richten?
Reply
Voorbijganger,
lijkt me wel een goed idee. Moet ik wel even ontdekken hoe hyves werkt en dat zal wel goed komen. Dan kunnen we de ook leuke onderwerpen waar sommigen zich aan ergeren uit de irritatiesfeer halen en wordt p die manier iedereen gelukkig (althans, kan worden..., er zal wel weer gemekker over komen, zo van: we lezen niets meer waar we ons aan kunnen ergeren en dat soort gedoe ;-) ); ik ga meedoen als je dit inricht, moet je me even uitleggen hoe het werkt.
Groeten,
Egbert
Reply
Het oprichten van een BMW boxer Hyves is een feit:

klik op http://r100rt.hyves.nl/ en meld je aan, zoektermen zijn BMW Boxers 2 kleps
Reply
Reactie van bezoeker 'Tegenligger', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Voorbijganger en Egbert:
lijkt me een goed plan, kunnen jullie fijn samen kleffen en beppen!

ik hoop dat dit "Egt Best snel Voorbijgaat".

Wat een oeverloos gezeur jullie twee.
Ga toch samenwonen, of krassen of zo!

Wheuu.....

Reply
Quote:Beste Voorbijganger en Egbert:
lijkt me een goed plan, kunnen jullie fijn samen kleffen en beppen!

ik hoop dat dit "Egt Best snel Voorbijgaat".

Wat een oeverloos gezeur jullie twee.
Ga toch samenwonen, of krassen of zo!

Wheuu.....
Ik ben sprakeloos door zoveel enthousiasme Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Reply
De kop is er af de eerste leden hebben zich aangemeld.
Reply
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

ik nu ook!
Reply
Beste Tegenligger,
vertel eens wat je zo dwars zit. Het eerste gesprek is altijd gratis, inclusief eventueel koffie of thee en koek. Misschien heb je er moeite mee als mensen elkaar een beetje kennen en dus vriendelijk reageren? Daar is wel aan te helpen, kan je heel veel makkelijker door worden.
Sterkte,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Tegenligger', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo,
Laat A.U.B. dit een technisch forum blijven.
Kunnen jullie deze kletspraat voortzetten op hyves of zo?
Bep van M......

Citaat van Bep een tijd geleden, helemaal mee eens.

Ik heb geen probleem, en ik heb ook geen interesse om bij jouw in de stoel me er een aan te laten praten, thanks but no thanks.
ik vind dat jij jezelf te graag te graag hoort "praten", dat is alles.
Op iedere bijdrage van mede forumisten, vind je dat je een bijdrage moet leveren, inhoudelijk of niet.
Zonder goedkeuring of onnozele opmerking van Egbert geen draadje denk ik dan maar.
De eerste keer dat ik hier wat van zei, waren er ook mensen het met me eens, dus kennelijk valt het niet alleen mij op.
Vervolgens start je het draadje "IK BLIJF TOCH".
Alsof iemand je ooit heeft gevraagd weg te gaan.......niet dus.
Een soort van ego totempaal, waarin je schijnbaar medestanders zoekt maar vooral zelfbevestiging dacht ik zo.
Beste Egbert, voor mij mag je gewoon blijven geen probleem, ik kan je ten slotte ook gewoon "deleten" at will.
Soms zijn niet technische onderwerpen hartstikke leuk, maar al dat gezalf van jouw strijkt mij soms tegen de baardharen in, sorry.
Ga nu maar naar Hyves, lekker beppen.
misschien wil de Hobbyist wel een lijst van Email adressen aan je doormailen. die kun je dan weer op deze babbelbox doorsturen met een uitnodiging om "ook vriend te worden".
Harstikke fijn! Zoveel vrienden!
een beetje op zijn Ameriks zal ik maar zeggen.
Trek het je allemaal niet teveel, deze kwinkslagen, het is allemaal niet zo slecht bedoelt.
Hou het recht, maar dat zal wel lukken denk ik met zo'n steunwiel aan je brommer.

veel analyse fun!

Tegenligger ( maar geen dwarsligger)

Reply
tegenligger,
OK,
kom maar eens een bakkie doen voor de lol.
Egbert
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)