Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geen verbranding meer.
Reactie van bezoeker 'Bonnema A.', geïmporteerd van het oude forum:

Type BMW K75 1987

Tijdens het rijden komt het voor dat hij er gewoon mee ophoud.Elektrisch aanwezig maar slaat niet meer aan.Na een tijdje stilstaan, kan ik hem weer starten en is het weer een tijd goed . Vorig jaar zelfde probleem gehad en laten repareren (vocht in elektrisch systeem werd gezegd).Benzinepomp is goed.Heb mij laten vertellen dat het kan liggen aan de luchthoeveelheidsmeter.Is dit waar?.

Waar kan het nog meer aan liggen?

Vr Gr Bonnema A.
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb dit ook eens gehad.
Ook op de snelweg na een aantal km's liep de motor ook slechter totdat deze er in zijn geheel mee ophield. Daarna een 15-30 min stilstaan en de motor liep weer. Alles vervangen, niets hielp. Als laatste de nieuwe bougies ook nogmaals vervangen
en de fiets liep als vanouds.

Hoop dat dit je helpt.

Gr. JH
Reply
Reactie van bezoeker 'H.Frijsteen', geïmporteerd van het oude forum:

Bij mijn 80/7 heb ik ongeveer hetzelfde probleem gehad.Als de motor een week had stilgestaan moest ik de carburator aftappen en starte daarna direct. Als ik voor een stoplicht stond engas gaf sloeg de motor af maar kon bijna direct weer starten. Na veel zoeken bleek dat de bougiedoppen een zeer hoge weerstand hadden (15 Mohm )terwijl deze ongeveer 5000 ohm standaard zijn.

mvg H.Frijsteen
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

De luchtmeter zie ik niet zitten, als deze stuk is loopt de motor op het noodprogram, loopt niet mooi, maar doet het wel.

Zelf denk ik aan de ontsteking, bv de Hallgever die, als die warm wordt, ermee ophoudt.

Groeten, Paul.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)