07-18-2008, 02:58 PM
hallo,
weer een update:
de bougiekabels geven L 4,85 en R 4,75 K Ohm. lijkt me wel in orde dus. ik nog geprobeerd de bobine te meten maar dit kwam neer op 1 K Ohm. ik heb ergens gelezen dat dit wel kon kloppen. Verder heb ik de carbs nog even schoongemaakt, met name rechts lekte iets ( de carb werd steeds een beetje vies. ik vermoed dat hij mogelijk een beetje lekte van aanzuigbuis naar carb. ) Alles zit nu weer vast en ga zo even proef rijden. even wachten tot het een beetje droog is
Vwb het verbruik, gedeeltelijk zit het wel in de rijstijl ja. Ik heb echter ook wel eens een tank rustig gereden maar heb nog nooit 1:18 ofzo gehaald. wellicht wat beter mijn best doen
bedankt allemaal voor het meedenken zover.
weer een update:
de bougiekabels geven L 4,85 en R 4,75 K Ohm. lijkt me wel in orde dus. ik nog geprobeerd de bobine te meten maar dit kwam neer op 1 K Ohm. ik heb ergens gelezen dat dit wel kon kloppen. Verder heb ik de carbs nog even schoongemaakt, met name rechts lekte iets ( de carb werd steeds een beetje vies. ik vermoed dat hij mogelijk een beetje lekte van aanzuigbuis naar carb. ) Alles zit nu weer vast en ga zo even proef rijden. even wachten tot het een beetje droog is
Vwb het verbruik, gedeeltelijk zit het wel in de rijstijl ja. Ik heb echter ook wel eens een tank rustig gereden maar heb nog nooit 1:18 ofzo gehaald. wellicht wat beter mijn best doen
bedankt allemaal voor het meedenken zover.