Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kabelboomexpert gezocht !
Reactie van bezoeker 'Ger M6', geïmporteerd van het oude forum:

Ik probeer originele handvatverwarming aan te sluiten op mijn 1987-er R100RT (framenummer eindigt echter op RS ??) Volgens het schema in de handleiding heeft de kabelboom daar een aansluiting voor waar ik de originele kabelstekker van de verwarming moet kunnen insteken. Ik heb al uren minutieus gezocht onder de tank en onder de kuip (voor zover mogelijk). Wie kan er uitsluitsel geven waar hij zit of hoe ik anders de bruine en groen-zwarte kabel veilig kan doorverbinden ?
Reply
Reactie van bezoeker 'dago langen', geïmporteerd van het oude forum:

Als ik het me goed herinner zit de aansluiting IN DE KOPLAMP!
Groeten,
Dago Langen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Ik heb hier een schema, waar deze steker op staat.
Maar waar dat ding zit??

Onder de tank, in de kuip, achter of in de koplamp?

Als je niks vinden kan, dan de bruine draad gewoon aan massa, en de andere ergens op een spannings voerende draad, na het contact, aansluiten.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Ik vind dat niet zo slim,om dat zo aan te sluiten.
De handvat verwarming trek nog al wat stroom,kans op over belasting van die stroom draad.
Groeten Arnold
Reply

Hoi.

Dat maakt niet zoveel uit, als je het schema bekijkt, doet Herr BMW het zelfde.

Als je een draad neemt na de zekering, in het zelfde circuitje als waar de originele zit, kan je niet fout.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Arnold', geïmporteerd van het oude forum:

Ja dat wel,maar als je die draad gevonden hebt,dan ga je de draad toch links of rechts om volgen tot je bij de steker komt. Of zie ik het allemaal te simpel.

groeten Arnold
Reply

Hoi.

Als het stekertje er zit moet je hem ook kunnen vinden.
Zoniet dan zelf een verbinding maken.
Zo simpel is het.

Groeten, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ger Maessen', geïmporteerd van het oude forum:

Bedankt voor de reacties maar de vraag waar de stekker nu echt zit is nog niet beantwoord dus ik hoop dat er zich nog iemand meldt die het wel weet.
Reply
Reactie van bezoeker 'walter', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb zelf een r1100rt, en daar was het ook even zoeken. De hele kabelboom los geknipt en endelijk gevonden. Namelijk aan de linker voorzijde (als je erop zit) onder de kuip. Daar zit zo,n wit plastic stekker unit. Ik weet niet of dit bij alle rt,s zo is..... je weet het maar nooit.

susses.....
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)