Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wonderbougies tegen hoge benzineprijzen?
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Tja grappig, waar komt dat ENORME vonkvermogen vandaan, van de accu, of de dynamo, waar haalt die dat vermogen uit, uit de benzine. je kunt m.i. wat verdienen met een betere verbranding maar een komplete elektriciteitscentrale zal het echt niet worden.
PS, ik rijd al jaren een R80/7 met normale (niet ontstoorde) bougiekappen. dat leverde een beter vonk en dus iets minder verbuik.
Wellicht een windmolentje monteren, dat gekoppelt aan een dynamo geeft meer energie naarmate je harder rijdt. moet enorm besparen op hoge snelheden.
Reply
Dick B.;
pas op! Als je dit soort dingen post gaan ze je voor je het weet met mij vergelijken en dan heb je ineens een hele meute honden achter je aan. Ik vind jouw inbreng heel goed en bovendien heel leuk, maar ja, ik ben al fout in dit forum.
Groeten en sterkte met de reakties,
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:

Tja, ik zag jouw verhaal. lees wat je wilt en onthou wat je kunt gebruiken lijkt me.
Ik heb dat met dat molentje trouwens geprobeert.
had hem echter achter het windscherm geplaatst. Enige probleem was dat de motor op hoge snelheid langzaam achteruit begon te lopen.
Reply
LOL
Egbert
Reply
Reactie van bezoeker 'Rik', geïmporteerd van het oude forum:

De website van Pulstar komt mij ameteuristisch over.

Een rekensom: stel dat over de hele wereld slechts 12.000 motorrijders besluiten om zo'n bougie te nemen. Ze nemen er gemiddeld drie, dan kom ik uit op een omzet van 900.000 euro. Stel dat de kosten per bougie ongeveer 2 euro zal zijn, totaal is dat 72.000 dollar.
Netto omzet: 828.000 euro. Snel verdiend.

Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:De website van Pulstar komt mij ameteuristisch over.

Een rekensom: stel dat over de hele wereld slechts 12.000 motorrijders besluiten om zo'n bougie te nemen. Ze nemen er gemiddeld drie, dan kom ik uit op een omzet van 900.000 euro. Stel dat de kosten per bougie ongeveer 2 euro zal zijn, totaal is dat 72.000 dollar.
Netto omzet: 828.000 euro. Snel verdiend.
Maar de pitten werken echt!! 215 rijdt mijn R100RS uit 1979 met deze bougie's!! Mijn BMW'tje loop gewoon te mooi om waar te zijn. Ik raad iedereen deze bougie's aan!!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)