Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tikkende klep?
#9
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Om te voorkomen dat een klep gaat lekken doordat de tuimelaar ook de klep in dichte toestand nog iets indrukt(= verbrande klep en compressieverlies) zal
een fabrikant altijd een ruime marge op de klepspeling bij koude motor aanhouden. Dit om te voorkomen dat bij extreem warme motor de klep niet volledig sluit. Er zijn motorzaken/specialisten die de standaard klepspeling van BMW met 0.05 mm durven te verkleinen. Maar waarom zou je een risiko nemen ? Tikken doen ze toch.
Reply


Messages In This Thread
Tikkende klep? - by Forum import - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM
Tikkende klep? - by Guest - 12-31-2003, 02:00 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)