Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Handvatverwarming R80RT
Reactie van bezoeker 'Ed van Oerle', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo BMW liefhebbers,

Ik heb via Marktplaats een set handvatverwarming voor de R80RT gekocht. Het betreft twee handvatten en een schakelaar. Aan de schakelaar zit een draad met een stekker om aan te sluiten op mijn R80RT. Op de handvatten zitten ook draden. Wie weet waar deze op moeten worden aangesloten??
Reply
hoi ed
dit is zeer een voudig ,de draden ven de handvaten komen in een stekker te zitten .
wel uitkijken wat plus en min is .
die stekker komt weer in de stekker van de schakelaar en een andere plate stekker komt onder de tank te zitten in de motor ,in deze stekker zit nu dus nog niets in en is dus bedoelt voor de handvatvarwarming.
nu blijft er nog 1 kabeltje over met een stekkertje eraan is een rond oogje.
dit is de massa en die komt aan de handrem voor ,dit is een inbus boutje.
het kan nog zijn dat je gaatjes moet boren ,en wel links aan het stuur voor de bevesteging voor het handvat dit zijn twee kleine parkers .
en 1 gat in het miden van het stuur ,een gat van rond 8 of 10 mm hier komen de draden doorheen die van de handvaten komen ,let op doorscheuren met het erin trekken van de kabels .
het kan ook zijn dat die gaten er al in zitten .
mijn r80rt is van 1986 en ik moest de gaten erin boren.ik had een r80rt van 1991 en hier zaten de gaten erin .
hangt dus van het bouwjaar af .
groetjes marc
Reply
hoi ed
wat betreft die draden van de handvaten idie in die stekker moeten ,die kleuren moeten tegenover elkaar ziten ten opzichte van elkaar d.w.z. wit tegen over wit in zwart tegen over over zwart .
kleur op kleur dus kan niet missen .
groet marc
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Ed,
comfortzadel en handvatverwarming? misschien een 1200LT kopen heb je ook nog een CD wisselaar, cruise control, zadelverwarming, enzovoort. grapje hoor, ik begrijp je goed.heb ooit een k75 gehad met handvatverwarming en dat is heeeeerlijk in de winter.
groeten
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)