Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toerental r100rs
Hallo,

Mijn 852 cc R45, heeft een r100rs cardan (oud model) graag weet ik de snelheden die in het instructie boekje staan, dus hoe hard bij 3000 toeren in 5de versn. bijv. dan kan ik stipjes zetten in mijn teller zodat ik er weer iets aan heb...nu geeft hij aanzienlijk te weinig aan.....en dat terwijl ze normaal erg positief zijn.

Alvast bedankt

Grt, Peter v Oossanen

[img]/import/photos/t4676s.jpg[/img]
Reply
Peter,

het makkelijkste is een digitale km teller monteren. Na een tijdje weet je hoe hard je rijd en bij welk toerental.
Kan je altijd nog strepen zetten op de normale km teller.

Richard
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hallo,

Mijn 852 cc R45, heeft een r100rs cardan (oud model) graag weet ik de snelheden die in het instructie boekje staan, dus hoe hard bij 3000 toeren in 5de versn. bijv. dan kan ik stipjes zetten in mijn teller zodat ik er weer iets aan heb...nu geeft hij aanzienlijk te weinig aan.....en dat terwijl ze normaal erg positief zijn.

Alvast bedankt

Grt, Peter v Oossanen
Peter,

Het simpelste en goedkoopste is natuurlijk een normale standaard BMW die mee rijdt en op afgesproken toerentallen of snelheid een seintje geeft.

Bert
Reply
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, fietstellertje had ik er eens op, echter haperde hinderlijk, en een andere bmw ernaast geeft redelijke indicatie, echter die geven meestal 8 procent te veel aan..

Ik zal een fiets teller weeres overwegen

Grt, Peter
Reply
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

zoiets bedoelde ik dus.....hierin staat mooi diagrammetje.

voortaan zoek ik eerst wel zelf op internet.........

http://r100rs.natuurlijk.nl/pdf/instruct...r100rs.pdf
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)