Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R(ikketik) 67/2
#12
Reactie van bezoeker 'Joseph', geïmporteerd van het oude forum:

Net voordat ik beide cilinderkoppen in zou gaan pakken om ze alle twee op een revisie te trakteren bedacht ik: waarom niet eerst eens proberen met een beetje lijm? O, heiligschennis! Maar het leek me toch een flink stuk goedkoper me eerst eens te vergewissen of de luide tik wel degelijk van de losse klepgeleider kwam.
Geleider en schacht een beetje opgeruwd, ontvet en alles op zijn plaats gelijmd met hittebestendige Loctite.
Intussen ook cilinders afgenomen, de ganse zooi n’beetje opgepoetst en van aangebakken kool verlost. Nieuwe pakkingen lieten even op zich wachten.
Zonet alles terug samen gezet en daarbij de axiale speling van de tuimelaars er 'uitgeknepen'. Motor loopt bij een eerste bescheiden testrit als een klokje; een erg stil welteverstaan.
Ook benieuwd hoelang de geleider zich zoet houdt?
Reply


Messages In This Thread
R(ikketik) 67/2 - by Forum import - 04-11-2008, 10:14 AM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-12-2008, 11:41 AM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-13-2008, 04:22 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-13-2008, 07:02 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-13-2008, 09:20 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-13-2008, 09:43 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-14-2008, 12:25 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-14-2008, 09:25 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-14-2008, 11:57 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-14-2008, 11:59 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-15-2008, 12:12 AM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 04-24-2008, 04:19 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 02-01-2010, 10:46 PM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 08-08-2014, 05:03 AM
R(ikketik) 67/2 - by Guest - 08-16-2014, 09:42 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)