03-18-2008, 07:43 PM
Halo Tom,
dank voor je antwoorden!
Een enkele schijf had ik op mijn 100GS, en die heb ik vervangen door een 320mm HE schijf en 4-zuigerklauw. Helaas is de GS al een paar jaar verkocht (en daar heb ik al die tijd al spijt van...) In de orginele opzet vond ik de GS eerlijk gezegd minder remmen dan de 60/6, een kwestie van goed stellen. Maar die knijpkracht maakt dat ik (steeds) minder hard kan remmen, niet goed dus.
In elk geval wil ik nu graag voor dubbel gaan, ook omdat we vaak met z'n 2en erop rijden. En om nu een veel modernere vork op een /6 te zetten vind ik ook jammer. Een /7 vork met Brembos lijkt me mooi te staan.
PS, de 'echte' /6 met ATE-klauwen heb ik op een R90S gehad, die doen het ook goed maar Brembo is toch makkelijker in onderhoud voor een dagelijkse motor.
Groeten,
clement.
dank voor je antwoorden!
Een enkele schijf had ik op mijn 100GS, en die heb ik vervangen door een 320mm HE schijf en 4-zuigerklauw. Helaas is de GS al een paar jaar verkocht (en daar heb ik al die tijd al spijt van...) In de orginele opzet vond ik de GS eerlijk gezegd minder remmen dan de 60/6, een kwestie van goed stellen. Maar die knijpkracht maakt dat ik (steeds) minder hard kan remmen, niet goed dus.
In elk geval wil ik nu graag voor dubbel gaan, ook omdat we vaak met z'n 2en erop rijden. En om nu een veel modernere vork op een /6 te zetten vind ik ook jammer. Een /7 vork met Brembos lijkt me mooi te staan.
PS, de 'echte' /6 met ATE-klauwen heb ik op een R90S gehad, die doen het ook goed maar Brembo is toch makkelijker in onderhoud voor een dagelijkse motor.
Groeten,
clement.